مدیرکل کمیته امداد مازندران از پرداخت ۱۹ میلیارد تومان صدقه در سال گذشته توسط مردم استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به ۲۲ میلیارد تومان برسد.
کد خبر: ۶۱۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 02 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : رضا نوروزی بعدازظهر شنبه در حاشیه مراسم لذت لبخند در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۷۲ هزار خانوار مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۵۲ هزارو ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر هستند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته خیرین و مردم مازندران هشت میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند که سعی داریم در سال جاری این رقم را به ۱۰ میلیارد تومان برسانیم و برای ساخت مسکن ایتام مصرف کنیم.

نوروزی با اشاره به وجود ۴ هزارو ۵۰۰ خانوار مستأجر تحت پوشش کمیته امداد، گفت:هشت هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند که مسکن دارند اما این خانه‌ها مقاوم نبوده و نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تأکید برساخت مسکن برای نیازمندان،تصریح کرد: در سال گذشته ۳۵۰ باب منزل ساخته‌شد و امسال تصمیم گرفتیم این تعداد را به ۷۰۰ باب برسانیم که تاکنون ۵۷۵ واحد در حال ساخت است و تا ۶ ماهه اول به پایان می‌رسد.

وی بابیان اینکه تهیه زمین در مازندران مشکل است، افزود: آمادگی داریم در زمین‌هایی که خیران و یا مردم اهدا می‌کنند، برای نیازمندان مسکن بسازیم که البته برای ساخت هر باب منزل ۱۵ میلیون تومان وام بلاعوض مصرف می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم لذت لبخند، به همت شورای اسلامی و شهرداری قائم‌شهر و کمیته امداد امام خمینی برگزار شد که طی آن حدود ۸۰ میلیون تومان توسط مردم و خیران وادارات اهدا تا صرف ساخت مسکن برای ایتام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار