سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از ارائه ترم تابستان در هفت واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 31 May 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌اله براتی اظهار کرد: ثبت‌نام ترم تابستانه در دانشگاه آزاد اسلامی از 16 تا 21 تیرماه انجام می‌شود. کلاس‌ها نیز از 23 تیرماه آغاز می‌شوند و تا ابتدای شهریورماه ادامه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در واحدهای دانشگاهی ماهشهر و شوشتر به عنوان واحدهای جنوب و شمال استان خوزستان ترم تابستانه ارائه می‌شود، افزود: با توجه به اجباری بودن دروس ترم تابستانه برای رشته‌های آموزش معلمان، در پنج واحد دانشگاهی بهبهان، امیدیه، ایذه، مسجدسلیمان و شادگان نیز دوره تابستان ارائه می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: ترم تابستانه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ارایه نمی‌شود. در واحد اهواز فقط دروس کارآموزی و پروژه برای کلیه رشته‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی ارایه می‌شود.

براتی با بیان اینکه امکان میهمان شدن دانشجویان واحدهای مختلف استان خوزستان در هفت واحد منتخب ترم تابستانه وجود دارد، گفت: دانشجویان می‌توانند از طریق گروه آموزشی رشته تحصیلی خود، درخواست میهمان شدن را ارسال کنند.

وی گفت: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی می‌توانند حداکثر هشت واحد در ترم تابستان انتخاب کنند اما دانشجویانی که در آستانه فارغ‌التحصیلی هستند در این ترم می‌توانند حداکثر تا 10 واحد اخذ کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار