در شورای اداری تصویب شد:
علی محمد احمدی : با توجه به اینکه 6 فرمانداری استان در مناطق گرم واقع شده در روزهای خاص که دمای هوا افزایش یابد براساس چارچوب قانون و مصوبه ستاد بحران برای تعطیلی ادارات و تغییر ساعات کاری تصمیم گیری می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 30 May 2018
امروز در شورای اداری دو موضوع در خصوص تعطیلی مختص فصل گرم سال مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجشنبه‌ها از هفته آینده تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بنا به پیشنهاد امیدعلی پاک ‌نژاد مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری تعطیلی پنجشنبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که بنا در خواست استاندار، پنجشنبه‌ها از هفته آینده تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد‌.

علی محمد احمدی افزود: با توجه به اینکه 6 فرمانداری استان در مناطق گرم واقع شده در روزهای خاص که دمای هوا افزایش یابد براساس چارچوب قانون و مصوبه ستاد بحران برای تعطیلی ادارات و تغییر ساعات کاری تصمیم گیری می‌شود.

مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد داد: از مهرماه امسال پنجشنبه در استان تعطیل و ساعات کاری جدید از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 6:30 تا 14:30 اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: به استاد قانون کارکنان دولت باید در هفته 44 ساعت در 6 روز کار کنند که با تعطیلی پنجشنبه و ساعات کار جدید به این قانون خللی وارد نمی‌شود.

امید علی پاک‌نژاد افزود: این موضوع با هدف افزایش بهره وری و راندمان کاری کارمندان، وحدت رویه با دستگاه اجرایی مرکز  و صرفه جویی در مصرف برق اجرایی شده است. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
چرا ساعت اداری استان خوزستان به خاطر صرفه جویی در مصرف برق الان از ساعت6.30 تا 12.30 می باشد و پنج شنبه ها نیز تعطیل هستن البته آنها از نزدیک با چالش کم آبی روبرو هستن و درک بیشتری از این قضیه دارند و ما که فقط شعار میدیم با بازدهی صفر درصد. اگر مسئولین ما نیز به فکر صرفه جویی باشند دیگر کاری به 44 ساعت کار در هفته ندارند که با اطمینان میتونم بگم که ساعات کیفیت کار در این استان به شدت پایین است و مسئولین ما باید بیشتر از کمیت کیفیت کار را در نظر بگیرند ولی متاسفانه اینجا هیچ چیزی سر جایش نیست. حالا من موندم با این قضیه چه جوری در مصرف برق صرفه جویی میشه وقتی ساعت کاری هیچ تغییری نکنه....انتظار تفکر
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
خدا خیرتون بده
من تو خوزستانم اینجا پنجشنبه درب بانکها بسته است اما کولرهای اسپیلت داخلشون روشن .....
از آن مسخره تر زیر آبی رفتن کارمندان خدمات درمانی مثل بیمه سلامت که سه روز چهار روز تعطیلان و ساعت ۱۲ جیم میزنن بعد بیماران سرطانی و دیابتی بدبخت با درب بسته مواجه میشنی .... یکی نیست به اینهمه استعداد عشق تعطیلی بگه آخه کجای دنیا خدمات عمومی و حوداث قابل تعطیلی ... همینطور پیش بره کلانترها و مرز بانی هم پنجشنبه جمعه تعطیل میکنن .... ححححححح
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار