نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان:
نماینده مردم بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر گفت: با توسعه تعامل سازنده دانشگاه آزاد اسلامی بندر ماهشهر و صنایع پتروشیمی می‌توان گام‌های موثری برای رشد شهرستان برداشت.
کد خبر: ۶۱۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 27 May 2018

علی گلمرادی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ماهشهر اظهار کرد: امروز جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی جایگاهی ویژه و استراتژیک برای حل مسائل کشور است.

وی افزود: اگر برای رفع مشکلات ملی به محیط دانشگاهی روی آوریم بدون شک شاهد حل مسائل مختلف طبق یک برنامه‌ریزی مدون خواهیم بود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام بیان کرد: در بازدید امروز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر و برگزاری نشستی با رئیس دانشگاه، ظرفیت‌های دانشگاه برای توسعه فرهنگی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر این دانشگاه از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و تعداد دانشجویان آن قابل قبول است، باید بتوان با توجه به ظرفیت‌های موجود و استقرار ۲۲ شرکت پتروشیمی در این شهرستان از ظرفیت‌های این دانشگاه به طور بهینه بهره برد.

گلمرادی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل سازنده بین دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه بیان کرد: با توجه به اهمیت این دو نهاد و تاثیرگذاری آنها در توسعه و پیشرفت منطقه، ضرورت دارد بستری برای تعامل بیشتر آنها فراهم کرد تا از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای رفع نیازهای خود بهره ببرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: صنایع پتروشیمی می‌توانند با تکیه بر سرمایه‌های علمی دانشگاه آزاد برای تعالی خود و برخورداری از نیروهای مستعد و آموزش دیده استفاده کنند، دانشگاه نیز می‌تواند فرصتی را برای توسعه علمی و زیرساختی خود با همکاری صنایع پتروشیمی فراهم کند.

وی همچنین از نشستی با اساتید دانشگاه‌های سراسر حوزه انتخابیه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: همواره به بهره‌گیری از سرمایه‌های علمی دانشگاهی تاکید داشته‌ام، در نشستی که به زودی با اساتید دانشگاه‌های سراسر حوزه انتخابیه خواهم داشت.

گلمرادی در پایان گفت: در این نشست مسائل مختلف را مطرح و با بهره‌گیری از ایده‌ها و نظرات علمی اساتید دانشگاه‌ها سعی در یافتن راهکارهایی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی منطقه در تمامی حوزه‌ها خواهیم داشت که بتوانیم به یک وضعیت مطلوب و در خور شأن مردم شریف حوزه انتخابیه به ویژه جوانان دست پیدا کنیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار