معاون توسعه مدیریت علوم پزشکی آبادان خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اورژانس جدید بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.
کد خبر: ۶۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 26 May 2018

نوراله طاهری ظهر امروز در آیین گشایش مرکز تخصصی شیمی درمانی خرمشهر در بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان اظهار کرد: اورژانس بیمارستان ولی عصر (عج) که با اعتباری معادل چهار میلیارد تومان در حال توسعه است به یکی از بهترین بخش های اورژانس تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از توسعه و تجهیز سایر بخش های این بیمارستان تا نیمه نخست امسال خبرداد، و افزود: تلاش خواهیم داشت افتتاح اورژانس جدید بیمارستان ولی عصر(عج) در ماه جاری انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان به توسعه بخش داخلی بیمارستان ولی عصر (عج) به عنوان یکی از این اقدامات یاد کرد و گفت: اکنون بخش داخلی زنان و مردان در یک محل قرار دارد که قرار است ظرف دو تا سه ماه آینده با توسعه این بخش بخش زنان و مردان به دو بخش کاملا مجزا تبدیل شوند.

وی از راه اندازی بخش سی.تی. اسکن با ۱۶ اسلاید و افزایش شش تخت به بخش آی.سی.یو به عنوان دیگر اقدامات اشاره کرد.

طاهری در ادامه از پایان پروژه احداث مرکز جراحی قلب خرمشهر تا آبان ماه خبر داد و گفت: پروژه احداث مرکز تخصصی قلب که نخستین مرکز جنوب غرب کشور و ارزشمند ترین مراکز جراحی قلب خواهد بود آبان ماه به پایان میرسد.

وی، اعتبار احداث این مرکز را ۴۰ میلیارد تومان و میزان اعتبارات منطقه آزاد اروند برای اجرای این طرح مشارکتی را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

بخش اورزانس بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر و تنها بیمارستان این شهرستان که در زول سال میزبان مناسبت های مختلف همچون اربعین و ورود کاروان های راهیان نور است، یک هزار متر مساحت دارد که عملیات برای افزایش هزار متر دیگر به مساحت موجود در حال انجام است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار