تابناک چهارمحال وبختیاری- همزمان با سوم خرداد، آیین های ویژه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت روز پنجشنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۶۱۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 24 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- آیین های ویژه گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری با ادای دین به شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در این استان آغاز شد.
همزمان با سالروز فتح خرمشهر نمایشگاه عکس حضور رزمندگان در فتح این شهر و نمایشگاه کاریکاتور ' ترامپیسم' در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد آغاز شد.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 565برنامه به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی در سپاه استان برگزار می شود.
سردار علی محمد اکبری اظهار کرد: در سی و ششمین سالگرد فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی سال 97 با شعار ' ما توانستیم' اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی، در رده های سپاه و بسیج استان اجرا می شود.
وی گفت: این برنامه ها در 57عنوان کلی در رده های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود تا یاد و خاطره سالهای ایثار و حماسه را گرامی داشته شود.
به گفته وی، همایش مقاومت و پیروزی با حضور رزمندگان در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نواحی سپاه شهرستانها، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، محافل شعر مقاومت و خاطره، ویزیت رایگان بیماران از سوی تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان، از برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در استان است.
وی افزود: برگزاری یادواره های پایگاهی و آبروی محله ، بهره برداری از طرحهای عمرانی و حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان، برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی ورزشی، مراسم ادعیه و نشست های روشنگری از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری در طول 8 سال دفاع مقدس دو هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار