فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند سارقان مسلح منزل در عملیات ضربتی پلیس شوشترخبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 21 May 2018

سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه منازل به صورت باندی در شهرستان های شوشتر، اهواز، باوی و حمیدیه ، تدابیر عملیاتی به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت موضوع و لزوم اقدامات ضربتی و عملیاتی پلیس اظهار داشت: تیم های ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر بکارگیری و با توجه به جغرافیای سرقت های انجام شده ، تورهای پلیسی به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از ساعت ها تلاش مستمر سرکرده باند به هویت "ع – ع" شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه سرکرده باند در بازجویی های پلیس به سرقت های مسلحانه با همدستی 9 نفر از اعضای باندش اعتراف کرد، افزود: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس سایر اعضای باند در شهرستان های اهواز ، شوشتر و باوی شناسایی و طی چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند، که در بازرسی از مخفیگاهشان 2 قبضه سلاح غیرمجاز ، مقادیری پول که از فروش اموال مسروقه اندوخته بودند به همراه چهار دستگاه خودرو که در سرقت های مسلحانه از آنها استفاده می کردند، کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده با توجه به اعترافات سارقان در خصوص چگونگی وقوع سرقت ها اظهار داشت: سارقان با پرسه زنی در شهرستان ها، خانه های روستایی نفوذپذیر را شناسایی و به صورت باندی و به وسیله اسلحه گرم اعضای خانواده ها را تهدید و اقدام به سرقت طلاجات و لوازم منزل می کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 2 مالخر شناسایی و دستگیر شدند، اذعان کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به 20 فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان های شوشتر، اهواز، باوی و حمیدیه اعتراف کردند که این اقدام پلیس رضایت مندی شهروندان را نیز در پی داشت.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان اظهار داشت: به مردم شریف استان قول می دهیم با کسانی که آرامش مردم را برهم می زنند برخورد قاطع داشته و محیط را برای مجرمان به طور مستمر ناامن نماییم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار