شهردار اهواز:
شهردار اهواز گفت: خواستار لحاظ شدن روکش آسفالت در پروژه‌های فاضلاب هستیم زیرا اجرای ناصحیح ترمیم نوارهای حفاری، هزینه‌های مضاعفی بر دوش شهرداری می‌گذارد.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 20 May 2018

منصور کتانباف ظهر امروز در نشست مشترک مدیران شهرداری و آبفای اهواز، اظهار کرد: معابر تخریب شده در پروژه‌های اصلاح شبکه آب و فاضلاب، برای شهروندان اهوازی مشکل‌ساز شده است و برای شهرداری نیز تبعات حقوقی و قضایی در پی دارد.

به گزارش"تابناک" وی خواستار لحاظ شدن هزینه روکش آسفالت در پروژه‌های فاضلاب شد و افزود: برای جلوگیری از وارد آمدن هزینه‌های بیهوده، میان مجریان پروژه‌های فاضلاب و آسفالت هماهنگی و تعامل بیشتر ضرورت دارد.

شهردار اهواز با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از دوباره‌کاری، عنوان کرد: درحالی که با کاهش منابع مالی و افزایش هزینه‌ها مواجه هستیم، اجرای ناصحیح ترمیم نوارهای حفاری، هزینه‌های مضاعفی بر دوش شهرداری می‌گذارد و گاهی ناچاراً از ابتدا باید محل را آسفالت کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت نگه‌داشت سرمایه‌ها و داشته‌های موجود در ارگان‌ها بیان کرد: به دلیل عدم توجه به این موضوع هزینه‌های بیهوده بسیاری بر ارگان‌ها تحمیل می‌شود و از این جهت به آن در شهرداری اهواز اولویت داده‌ایم.

کتانباف با اشاره به برنامه‌های شهرداری اهواز برای جایگزینی آب خام به‌جای آب شرب، گفت: با توجه به خشکسالی و بحران آب در این زمینه تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و به یاری شرکت آبفا نیز نیاز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار