کد خبر: ۶۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 12 July 2015
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز سرمایه گذاری در زمینه ترویج عفاف و حجاب در جامعه را ضروری دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ثابت حاتمی ظهر امروز در نشست تخصصی «فلسفه حجاب به عنوان دستوری اجتماعی» که در محل اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، اظهارکرد: عفاف مسئله ای درونی و باطنی و حجاب برونی و ظاهری است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نیست و مردان نیز موظف به رعایت آن هستند باید با پوششی مناسب در جوامع ظاهر شوند.

 وی با اشاره به اینکه حضور روحانیون و بانوان محجبه در اماکن عمومی و تفریحی برای ترویج و توصیه به رعایت حجاب و عفاف الزامی است، افزود: باید نسبت به ترویج عفاف و حجاب در جامعه سرمایه ‌گذاری کرد.

حجت ‌الاسلام ثابت حاتمی ادامه داد: حضور بانوان فرهیخته و با حجاب در استان سبب ترویج فرهنگ و حجاب می شود و  بی‌بندباری را در جامعه کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه بانوان نباید زینت های ظاهری خود را آشکار سازند، افزود: قرآن کریم به خوبی جلوه عفاف و حجاب زنان را تشریح کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: رعایت اصول کلی عفاف و حجاب یکی از  مصادیق مورد توجه انبیا است.

حجت‌الاسلام حاتمی افزود: باید گروه‌های امر‌ به ‌معروف‌ و‌ نهی از‌ منکر جامعه زنان در البرز تشکیل شود تا بانوان در راستای ترویج فرهنگ و عفاف نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

وی در پایان گفت: دشمنان اسلام  قسم خورده اند تا بی ‌حجابی و بی عفتی را در انقلاب و دین مبین اسلام رواج دهند و به همین منظور باید مانع از انجام اقدام آن‌ها در سطح کشور شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار