رئیس هیئت بسکتبال خوزستان:
رئیس هیئت بسکتبال خوزستان گفت: کلینیک مربیگری پایه در روزهای نهم، دهم و یازدهم خردادماه در مجموعه گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 20 May 2018

شهرام پرنیاک اظهارکرد: هیئت بسکتبال استان در جهت برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم برای ارتقاء سطح دانش مربیان بسکتبال استان دوره سه روزه‌ای را تحت عنوان "کلینیک مربیان پایه" برای بانوان و آقایان با همکاری شرکت ساب ترتیب داده است که مدرس این دوره نناد ترونیک، مدرس فدراسیون جهانی بسکتبال و مدیرفنی تیم‌های ملی پایه بسکتبال ایران است.

وی افزود: بعد از اینکه آقای طباطبائی رئیس فدراسیون بسکتبال شد، سعی کردیم تعامل بیشتری بین هیئت بسکتبال استان و فدراسیون ایجاد کنیم که در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته دوره‌های مربیگری درجه یک و دو را برگزار کردیم که ضمن اینکه مربیان از این دوره‌ها رضایت داشتند، نتایج رضایت‌بخشی نیز از این دوره‌ها حاصل شد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: ‌یکی از اهداف اصلی ما در هیئت بسکتبال خوزستان، یکسان‌سازی آموزش مربیان استان است و سعی می‌کنیم تا پایان امسال فعالیت‌های خود را در این جهت با قدرت بیشتر ادامه دهیم زیرا این مسئله در پیشرفت بسکتبال استان تأثیر بسزایی دارد. ضمن اینکه به هر میزان که بتوانیم رده‌های پایه را تقویت کنیم، می‌توانیم منتظر نتایج درخشان‌تر از بسکتبال خوزستان در آینده نزدیک باشیم.

گفتنی است کلینیک مربیگری پایه در روزهای نهم، دهم و یازدهم خردادماه در مجموعه گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار