پیام مهم وزیرتعاون، کار و اموراجتماعی برای درگذشت کارگر فداکار
بررسی های کارشناسی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی نشان می دهد اقدام فداکارانه شهرام محمدی از جنس حماسه ای بوده است که طاهرهای این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس خلق کردند. اقدامی سرشار از ارزش ها و زیبایی های انسانی ، اجتماعی و اخلاقی ، اقدامی بدون دروغ، نیرنگ و ریا و... .
کد خبر: ۶۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 12 July 2015
به گزارش تابناک خوزستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت درگذشت شهرام محمدی کارگر فداکار حادثه پتروشمی مارون پیام تسلیت داد.

ربیعی در این پیام تایید کرده است که اقدام شهرام محمدی یک حماسه و اقدامی سرشار از ارزش ها و زیبایی های انسانی بوده است.

یاداور می شود پس از انتشار اولین گزارش های تابناک در خصوص این حادثه، روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون در جوابیه ای به تابناک از این گزارش بعنوان داستان سرایی یاد کرده بود! و نمایندگی تابناک در خوزستان را به باد انتقاد گرفته بود. اینک بررسی های کارشناسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحت گزارش تابناک را نشان می دهد.

متن پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای تابناک خوزستان ارسال شده به این شرح است:

ای خدا ما می توانیم به روزی برگردیم ، ما هل بدهیم ، ما بمیریم ، دیگران زنده بمانند
در آذرماه سال 1393 در جمع کارگران بسیجی از هل دادن های دوران دفاع مقدس و فداکاری دوستی بسیجی به نام طاهر خاطره ای تعریف کردم که وقتی همراه با چند نفر دیگر برای شناسایی می روند و در کمین دشمن قرار می گیرند دیگران را هل می دهد ، می ایستد  و شهید می شود . در آن مراسم اشاره کردم " ای خدا ما می تونیم به روزی برگردیم که ما هل بدهیم ما بمریم دیگران زنده بمونند " . نهم تیرماه 1394 شهرام محمدی کارگر 34 ساله اهل ایذه ما را به هل دادنهای دوران دفاع مقدس برگرداند . این جوان دلاور خطه بختیاری با فدای جان خود مانع از بروز فاجعه ای بزرگ در پتروشیمی مارون گردید و نشان داد حماسه آفرینی خوزستان و خوزستانی ها پایان ندارد. اقدام شهرام محمدی سرشار از ایثار و نشان  از خود گذشتگی انسانهای والایی داشت که اندیشه شان زنده ماندن مردم است.  بررسی های کارشناسی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی نشان می دهد اقدام فداکارانه شهرام محمدی از جنس حماسه ای بوده است که طاهرهای این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس خلق کردند. اقدامی سرشار از ارزش ها و زیبایی های انسانی ، اجتماعی و اخلاقی ، اقدامی بدون دروغ، نیرنگ و ریا و...  .به فرزندان عزیزم امیر حسین، امیرمحمد، امیر حسام و ارشیدا می گویم نام پدر شما به عنوان یک کارگر فداکار مانند داستان دهقان فداکار در خاطره جمعی  این کشور همیشه زنده خواهد ماند . کارگری که در زندگی خود بویژه پس از فوت پدر، شرافتمندانه بار تکفل خانواده را به دوش کشید و هنگام مرگ نیز ایثارگرانه با فدای جان خود زندگی دوستان و همکاران خود را نجات داد .  اینجانب ضمن تسلیت درگذشت شهرام محمدی با خانواده محترم  و داغدارشان ابراز همدردی می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ه فرزندان عزیزم امیر حسین، امیرمحمد، امیر حسام و ارشیدا می گویم نام پدر شما به عنوان یک کارگر فداکار مانند داستان دهقان فداکار در خاطره جمعی این کشور همیشه زنده خواهد ماند

واقعا همین طور است

شهرام محمدی فراموش نخواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار