امام جمعه خرمشهر:
امام جمعه خرمشهر با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا چیزی جز خسارت به همراه نداشت، گفت: اتحادیه اروپا در دوران مذاکرات نقشی جز مترسک نداشت و اجازه آن سه کشور اروپایی دست آمریکا است.
کد خبر: ۶۰۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 11 May 2018

حجت الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سفره کرامت، عزت و مهربانی برای همگان آماده می‌شود و فرد بیچاره کسی است که به بهانه‌های مختلف از این سفره الهی بهره نبرد.

وی با تاکید بر اینکه باید حرمت ماه رمضان رعایت شود، عنوان کرد: روزه‌خواری حرام شرعی است، باید برای جلوگیری از این حرام در انظار عمومی کمیته‌ای ایجاد شود و در صورت ارتکاب جرم با متخلفان برخورد کند.

امام جمعه خرمشهر گفت: برخی از افراد فرصت‌طلب هستند و در ماه رمضان مایحتاج مردم را گران می‌کنند، باید مسؤولان مربوطه در بحث قیمت و کیفیت اجناس در ماه رمضان نظارت و رسیدگی کنند.

وی عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که بار دیگر چهره آمریکا برای همه ما روشن شد، مذاکره با آمریکا جز خسارت چیزی ندارد، مقام معظم رهبری و بسیاری از دلسوزان در ابتدا توافق برجام فریاد زدند، اما برخی افراد عنوان کردند که ادبیات حرف زدن با جهان را دارند.

موسوی افزود: معاهده به معنای قرارداد دوطرفانه است، اکنون که آمریکا عهد خود را نقض کرده است، دیگر برجامی وجود ندارد، آن سه کشور اروپایی نیز اجازه‌شان دست آمریکا است و در توافق نقشی بیش از مترسک نداشتند.

امام جمعه خرمشهر گفت: آمریکا و ترامپ به دنبال این بود که ما محدودیت موشکی داشته باشیم، دست از حمایت از مردم منطقه و محور مقاومت برداریم و قراداد برجام را برای همیشه اجرا کنیم و اکنون اروپا نیز در بیانیه اخیر خود به این سه نکته اشاره کرده است.

وی عنوان کرد: برخی از مسؤولان ما بر خلاف قانون عمل می‌کنند و در چشم مردم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گوید، این افراد نه تنها در عمل و حرفشان تناقض است، بلکه در صحبت‌هایشان نیز تناقض‌های فراوانی وجود دارد.

امام جمعه خرمشهر گفت: تبیین سیاست‌های نظام طبق قانون اساسی بر عهده مقام معظم رهبری است، در حالی که برخی از مسؤولین پس از آن که این برجام به هم خورد، به جای آن که سرباز رهبری باشند، ایشان را در عمل قرار گرفته قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: ما خسارت دادیم تا برخی از افراد و مسؤولین به این نتیجه برسند که با آمریکا نمی‌توان معامله کرد، آنها اصل نظام را نشانه گرفتند.

وی افزود: اکنون برخی از افراد به سه کشور اروپایی دل بستند، در حالی که این سه کشور اجازه خود را از آمریکا می گیرند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار