برگزار شد/
تابناک: پیش از ظهر امروز، همزمان با هفته شورا‌های آموزش و پرورش همایش سراسری شورا‌‌های آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰ 22 January 2015
به تابناک به نقل از فارس، همزمان با هفته شورا‌های آموزش و پرورش ‌برگزاری همایش سراسری شورا‌‌های آموزش و پرورش استان اصفهان پیش از ظهر امروز صورت گرفت.

این همایش با حضور آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، رسول زر‌گر‌پور استاندار اصفهان، جمعی از مسئولان شهر، استان و اعضای شورا‌های آموزش و پرورش استان برگزار شد.

شورا‌های آموزش و پرورش استان هر ماهه جلساتی را برگزار می‌کنند و در این جلسات مشکلات حوزه آموزش و پرورش منطقه خود را بررسی می‌کنند تا راهکار‌های لازم برای رسیدگی به این مشکلات ارائه شود.

مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای رسیدگی به وضعیت آموزش و پرورش امری انکا‌ر‌نا‌پذیر است و شورا‌های آموزش و پرورش براساس قانون در این راستا فعالیت می‌کنند تا وضعیت آموزش و پرورش در سطح کشور بهبود یابد.

تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از تمام منابع و امکانات برای تأسیس، توسعه و تجهیز‌ فضا‌های آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش از مهم‌ترین اهداف تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش است.

در پایان این مراسم از شورا‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های شاهین‌شهر، برخوار، کوهپایه و اردستان تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار