مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ۸۵ درصد مردم آمادگی مواجهه و مقابله با بلایای طبیعی را ندارند و تنها ۱۵ درصد از این آمادگی برخوردار هستند و این میزان آمادگی باید به ۵۰ درصد برسد.
کد خبر: ۶۰۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 09 May 2018

علی خدادادی عصر امروز در حاشیه مانور آبی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در ساحل غربی رودخانه کارون اظهار کرد: این مانور به‌منظور ارزیابی هماهنگی میان هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌عنوان دستگاه‌های امدادی و محک زدن توان و میزان آمادگی امدادگران هلال‌احمر و نیروهای امدادی برگزار شد.

وی با اشاره به تنوع شرایط اقلیمی استان، افزود: خوزستان شرایط اقلیمی متنوعی دارد و در حوزه‌های امداد و نجات کوهستان ساحلی و جاده‌ای یکی از وظایف مهم هلال‌احمر امداد و نجات و داشتن آمادگی در این حوزه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به میزان بالای غرق‌شدگی در استان یادآور شد: خوزستان رتبه نخست غرق‌شدگی را در کشور دارد که باید با آموزش زمینه کاهش خطرپذیری و آسیب‌پذیری مردم را کاهش دهیم.

خدادادی بابیان اینکه ضریب خطرپذیری جامعه در ایران ۸ از ۱۰ است و باید به ۲ برسد، عنوان کرد: ۸۵ درصد مردم آمادگی مواجهه و مقابله با بلایای طبیعی را ندارند و تنها ۱۵ درصد از این آمادگی برخوردار هستند و این میزان آمادگی باید به ۵۰ درصد برسد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار