رئیس اداره بهداشت دامپزشکی استان ایلام:
این اداره کل با بکارگیری سامانه GIS بر کلیه مراحل جوجه ریزی،فروش و عرضه،ثبت و شناسایی کانونهای بیماری در واحدهای پرورشی نظارت می‌کند.
کد خبر: ۶۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 11 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، شهرام باسامی اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری در مرغدارهای صنعتی استان ایلام 4 میلیون و 539 هزار و 197 قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

افزود: مرغداران شهرستان ایلام با 830 هزارو 410 قطعه جوجه ریزی 17 درصد از جوجه ریزی در مرغداری های استان را به خود اختصاص داده اند.

رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماریهای طیور و زنبور عسل اداره کل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: مرغداران شهرستان های ایوان با 91/13 درصد،چرداول با 49/13درصد، دهلران با 9/12 درصد، ملکشاهی با 5/11 درصد دره شهر با 32/9 درصد ،بدره با 81/4 درصد، ابدانان با  67/4  درصد و مهران با 83/2 درصدبه ترتیب بیشترین میزان جوجه ریزی را به خود اختصاص داده اند.

باسامی از مرغداران استان درخواست کرد که به توصیه های کارشناسان دامپزشکی درباره رعایت ضوابط بهداشتی، مسایل قرنطینه ای  و واکسیناسیون جوجه‌های گوشتی توجه کرده تا صنعت مرغداری استان در برابر بیماری ها ایمن شود.

وی گفت: این اداره کل با بکارگیری سامانه GIS بر کلیه مراحل جوجه ریزی،فروش و عرضه،ثبت و شناسایی کانونهای بیماری در واحدهای پرورشی نظارت می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار