عملکرد هيات اسکواش خوزستان در سه سال گذشته، در فدارسیوت مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 07 May 2018

آرش احمدی‌ميرقائد، رييس هيات اسکواش استان روز گذشته (یکشنبه) با رييس فدراسيون ديدار و گفت‌وگو کرد. در اين نشست احمدي از حمايت‌های کمرنگ اداره‌کل ورزش و جوانان از رشته اسکواش اظهار گلايه نمود و افزود: به دليل اشتغال مربيان در سازمان‌ها و نهادها عملا از حيث نيروی انسانی کارآمد و علاقه‌مند در مضيقه قرار گرفته‌ایم.

وی همچنین گزارشي از فعاليت‌های هيات در ابعاد استعداديابی و همچنین آخرين وضعيت تيم‌های باشگاهی پالايشگاه نفت آبادان و مناطق نفت خيز جنوب ارائه کرد.

در این نشست رييس فدراسيون نیز با اعلام اين‌که خوزستان همواره در سنوات گذشته غالبا در جمع شش هيات برتر جدول ارزيابي عملکرد کشوری جای داشته است، اظهارکرد: برای تحول در استان بايد نيروسازی در صدر فعاليت‌های هيات قرار گيرد و با حضور مستمر و مراجعه به مراکز اقتصادی و شهرداری‌ها و دفاع از رشته‌های سه‌گانه بتوان مسولان را راغب نمود تا ميزان توجه خود را به این رشته بیشتر کنند. فعاليت‌هایی در حد و اندازه‌های استانی چون خوزستان مورد انتظار است.

وي ادامه داد: رودربايستی‌ها کنار برود و چنان‌چه مربيان فقط اسمی در استان هستند و کوچکترين کاری در راستای توسعه و ترويج اين ورزش ندارند، نيروهاي تازه نفس، جديد و توانمند جايگزين شده و فدراسيون هم در ارتقا و رشد نفرات همراه با هيات از هيچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

همچنین مقرر شد رییس هیات خوزستان فردی را به عنوان اين‌که امورات اجرايی را به وی بسپارد و توانايي جذب نيروهاي منفک شده رشته را در خوزستان داشته باشد، معرفی کند و طی دو ماه نیز ارزيابی کلی خود را را از تحولات آتی در اسکواش خوزستان عرضه کند تا استان به جايی که حق آن در اسکواش است برسد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اسکواش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار