در جدال ۱۶۴ هوگوپوش؛
برترین‌های رقابت‌های قهرمانی تکواندو دختران استان قـم به مناسبت نیمه شعبان در جدال ۱۶۴ هوگوپوش معرفی شدند.
کد خبر: ۶۰۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 06 May 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات تکواندو قهرمانی دختران استان قم در تمامی گروه‌های سنی و رده کمربند سبز و آبی و مسابقات انتخابی قرمز و مشکی روز شنبه در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد.

در این رقابت‌ها، تکواندوکاران دختر قمی در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم مسابقه دادند و در پایان، برترین‌های هر رده سنی به تفکیک اوزان مختلف مشخص شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این رویداد استانی در رده‌سنی نوجوانان و وزن ۴۴- کیلوگرم فاطمه نعمتی و زهرا حسنی عناوین اول و دوم را کسب کردند و در وزن ۴۶- کیلوگرم غزل حکیمی و زهرا سادات حسینی زاده اول و دوم شدند.

در وزن ۴۹- کیلوگرم زهرا قراقیه و مریم طنابنده در رده‌های اول و دوم ایستاندند و در منهای ۵۱ کیلو یاسمین انیسی با پیروزی بر هدیه حسن زاده در فینال قهرمان شد و عنوان نخست وزن منهای ۵۵ کیلو نیز به زهرا صفایی قمی و نایب قهرمانی به فاطمه قدسی رسید.

در دسته منهای ۵۹ کیلو سارا قدسی و مبینا وزینی اول و دوم شدند و در منهای ۶۳ کیلو فاطمه تلخابی قهرمان شد و مبینا محمد علیزاده به مقام دوم رسید و در به اضافه ۶۸ کیلوگرم نیز مقام نخست به فاطمه عبدالحسینی اختصاص یافت و کوثر علیمراری دوم شد.

همچنین در رده سنی جوانان در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، فائزه آریا مهر موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و الناز جعفری به مقام دوم رسید و در دسته به اضافه ۷۳ کیلو فاطمه سادات سعیدی نژاد و زهرا سادات حسینی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار