استاندار قم:
استاندار قم با بیان اینکه قانون باید مبنای تصویب طرح‌های شورای برنامه‌ریزی باشد، گفت: در مواجهه با ابهامات قانونی تأییدیه دستگاه‌های نظارتی گرفته شود.
کد خبر: ۶۰۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 06 May 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم با بیان اینکه مبنای عملکرد مسئولان باید قانون باشد، گفت: موارد قانونی که دچار مشکل هستند باید توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح بررسی شوند.

وی افزود: اگر مبناهای قانونی مورد توجه قرار نگیرند، ممکن است مصوبات توسط دستگاه‌های نظارتی مورد تأیید قرار نگیرند.

استاندار قم گفت: در مواردی که ابهام وجود دارد از دستگاه‌های نظارتی استعلامات و مشورت‌های لازم صورت بگیرد تا در تصمیم‌گیری‌ها دچار مشکل نشویم.

صادقی همچنین به ضرورت جذب سرمایه‌گذاری در استان قم تأکید کرد و افزود: مسئولان استان باید حمایت‌های لازم جهت تسریع در ارائه مجوزهای قانونی از سرمایه‌گذاران دارای اهلیت را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود هماهنگی دستگاه‌ها برای میزبانی از زائران در ایام نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم در نیمه شعبان امسال در قم گفت: با تعامل ایجاد شده بین دستگاه‌های اجرایی شاهد خدمات رسانی بسیار خوبی به زائرین بودیم.

در این جلسه طرح احداث باشگاه سوارکاری با ۱۴ رأی موافق و ۴ رأی مخالف و طرح تولید کمپوست گیاهی با ۱۸ رأی موافق و بدون مخالف به تصویب رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار