رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد
رئيس هیأت گلف استان قم از حضور وودباليست‌هاي قم در اردوي انتخابي تيم ملي براي كسب سهميه اعزام به رقابت‌هاي برون‌مرزي خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 04 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،رضا دلاوری اظهار کرد: اردوی انتخابی تیم ملی وودبال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن وودبال فدراسیون گلف کشورمان از پانزدهم اردیبهشت به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوی انتخابی تیم ملی به مدت سه روز در جریان خواهد بود، اضافه کرد: این دومین مرحله اردو است که در آن 15 وودبالیست در هر دو بخش مردان و بانوان با انگیزه به دست آوردن فرصت همراهی تیم ملی در رقابت‌های برون‌مرزی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس هیأت گلف استان قم با بیان اینکه وودبال رشته‌ای موفق در قم محسوب می‌شود، اضافه کرد: در این اردو هشت وودبالیست در بخش بانوان و هفت وودبالیست در قسمت آقایان به نمایندگی از استان‌های قم، همدان، فارس، سمنان، آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه و گلستان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: با تصمیم انجمن وودبال ایران، مسوولیت سرمربیگری تیم ملی وودبال بر عهده مهرداد جمشیدی قرار گرفته و مربی این تیم مهدی ترحمی است، ضمن اینکه آشتیانی به عنوان رئیس کمیته فنی و لیلا سربازی و سارا نوروزی به عنوان اعضای کمیته فنی همراه این تیم هستند.

دلاوری با بیان اینکه هشت نفر منتخب این اردو در اردوی تیم ملی باقی خواهند ماند، خاطرنشان کرد: وودبال در کنار رشته‌های گلف، مینی‌گلف و بهکاپ جزو رشته‌های فعال هیأت گلف استان قم به شمار می‌رود و ورزشکاران خوب و توانمندی دارد که در سطح کشور نیز موفقیت‌های خوبی در کارنامه دارند.

وی در پایان اظهار کرد: وودبال با اینکه در کشور یک رشته جدید و نوپا به شمار می‌رود اما از همان روزهای آغازین فعالیت این هیات، قم یکی از استان‌های پیگیر برای ایجاد فرصت، فضا و امکانات راه‌اندازی این رشته بود و خوشبختانه قم توانست در مسابقات کشوری این رشته نیز عنوان کسب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار