رئیس پلیس مواد مخدر استان خوزستان خبر داد
رئیس پلیس مواد مخدر استان خوزستان از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان های آبادان و دزفول خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 02 May 2018

سرهنگ "یداله امیری" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان های آبادان و دزفول، در 2 عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری 2 سوداگر مرگ در مخفیگاهشان شدند.

وی گفت: مأموران انتظامی در یکی از عملیات ها و در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرستان آبادان، موفق به کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، شدند.

 

وی ادامه داد: در یکی دیگر از عملیات های مذکور که در شهرستان دزفول انجام شد، مأموران انتظامی موفق به کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین شدند که در مجموع در این عملیات ها 12 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ امیری در ادامه افزود: در این رابطه 2 قاچاقچی حرفه ای دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با سلامت جامعه و موجب اضمحلال خانواده ها و جوانان می شود، خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند تا هرگونه فعالیت مشکوک را سریعا به مرکز فوریتهای پلیس 110 اطلاع دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار