معاون استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: سرمایه های انسانی و به خصوص جوانان هستند که می توانند سایر سرمایه ها و داشته های موجود کشور را بارور کنند.
کد خبر: ۵۹۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 02 May 2018

علی‌حسین حسین‌زاده در جشنواره نشاط و امید و تجلیل از 60 جوان برتر استان خوزستان که روز گذشته(11 اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه هایی که اداره کل ورزش و جوانان در خوزستان آغاز کرده است، امیدواریم بیش از پیش شاهد رونق حوزه ورزش در بحث نرم افزاری و سخت افزاری به ویژه در مناطق کم برخوردار باشیم.

وی افزود: جهان امروز با مشکلات فروانی از جمله بیکاری، مسایل زیست محیطی و نزاعها مواجه است و کشور ایران نیز کم و بیش از این مشکلات بی نصیب نیست. همه این مشکلات به شکلهایی به صورت نسبی در کشورها وجود دارند اما علیرغم این مشکلات، ایران ظرفیتهای بسیار بزرگی دارد که باید به آنها توجه شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: ظرفیتهایی در کشور وجود دارد که زمینه های امیدبخشی را برای آینده ای بهتر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می کند.

حسین زاده بیان کرد: جوانان باید بدانند که برای توسعه و پیشرفت یک کشور علاوه بر امکانات و سرمایه های مادی نیاز به سرمایه های دیگری نیز است. تجربه و دانش امروز جوامع بشری در امر پیشرفت و توسعه حداقل در سه دهه اخیر نشان می دهد که باید علاوه بر سرمایه های مادی و امکانات نیاز به سرمایه های دیگری به نام سرمایه انسانی است.

وی گفت: خوشبختانه از ظرفیت بزرگی به نام نیروی انسانی در جامعه ایران اسلامی بهره مند هستیم که در منطقه بی نظیر است. این سرمایه انسانی است بزرگترین سرمایه برای آینده روشنتر و آبادتر نظام جمهوری اسلامی ایران است. سرمایه های انسانی و به خصوص جوانان هستند که می توانند سایر سرمایه ها و داشته های موجود کشور را بارور سازند.

در این همایش با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از 60 نفر از جوانان برتر استان خوزستان تجلیل شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار