شهردار اهواز:
شهردار اهواز گفت: امیدواریم با برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی بین المللی اهواز یک طوفان ذهنی هنری در خوزستان شکل بگیرد.
کد خبر: ۵۹۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 01 May 2018

منصور کتانباف در مراسم اختتامیه نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی بین المللی اهواز که روز گذشته(10 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که برای برگزاری این سمپوزیوم تلاش کردند و از هنرمندانی که در این سمپوزیوم شرکت کرده اند تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: آثار خلق شده در این سمپوزیوم مبتنی بر نقش کارون در شکل گیری اهواز، نقش نفت در پویایی اهواز و نقش اهواز در دفاع مقدس است. امیدوارم با تعیین سرفصل هایی برای سمپوزیوم های بعدی در خدمت هنرمندان این دوره و هنرمندان جدیدی که در آینده دعوت خواهند شد، باشیم.

شهردار اهواز با بیان اینکه 20 فروردین ماه آغاز این سمپوزیوم و 10 اردیبهشت ماه اختتامیه بود، عنوان کرد: در این بازه ی زمانی 25 اثر خلق شد و پس از خلق این آثار مسئولیت ما نیز سنگین تر می شود زیرا باید آثار را در جایی که در دید عموم باشد قرار دهیم. امیدواریم با این حرکت یک طوفان ذهنی هنری در خوزستان شکل بگیرد.

کتانباف با بیان اینکه امیدوارم در کنار همه خدماتی که شهرداری به شهروندان ارائه می دهد بتوانیم در حوزه هنر نیز خدمات مناسبی ارائه بدهیم، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در عرصه هنر امکانات و اقدامات بیشتری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: از اعضای شهر اهواز جهت ایجاد این فرصت تشکر می کنم و امیدوارم در مسیر ارتقای شهر گام موثری برداریم. همچنین در بازه ی زمانی برگزاری این سمپوزیوم مسئولین استان و شهرستان اهواز در بحث برقراری امنیت و انضباط به شدت فعالیت داشتند گرچه در همه ایام، فعال هستند. از فرماندهی انتظامی اهواز تشکر می کنم.

 

در این سمپوزیوم 25 هنرمند داخلی و خارجی شرکت کردند.

در پایان مراسم با رای هیات داوران سه نفر برتر این سمپوزیوم معرفی شدند.

فخرالدین کاکاوند، مهدی سیفی و مجید زمانی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شایسته تقدیر شدند.

لوح یادبود هیات داوران نیز به ایوان استویانوف از بلغارستان اهدا شد. از انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و دانشکده هنر شوشتر نیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش مسابقه نیز علی جبار از عراق، جان گوگابری شولی از گرجستان و هدایت صحرای از ایران به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

برچسب ها: منصور کتانباف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار