مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر:
مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر گفت: ما از شهردار خرمشهر خواستار هستیم که برای پرداخت حقوق این رانندگان قول مساعد بدهد.
کد خبر: ۵۹۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 01 May 2018

مصطفی میاح‌پور با اشاره به تجمع رانندگان اتوبوسرانی خرمشهر به دلیل عدم دریافت حقوق، اظهار کرد: شهرداری خرمشهر وعده داده بود که حقوق اسفندماه سال گذشته و عیدی سال جدید رانندگان را بدهد اما شهردار تاکنون این مبلغ را به ما نداده است.

وی عنوان کرد: سازمان اتوبوسرانی یک سازمان خدماتی است و درآمد‌ زیادی ندارد و معمولا هر دو ماه یک‌بار درآمد خود را از شرکت‌های مختلف به دست می‌آورد و البته این مبلغ که حدود ۶۰ یا ۷۰ میلیون تومان است، کفاف سازمان را نمی‌دهد.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر افزود: این درآمد سازمان اتوبوسرانی برای استهلاک و نیازهای خود اتوبوس‌ها هزینه می‌شود، بنده حاضر هستم که این مبلغ را به شهرداری خرمشهر بدهم و آنها حقوق رانندگان و بحث سامان‌دهی را به دست بگیرند.

وی عنوان کرد: متأسفانه در پی این اقدام اعتراض‌آمیز برخی از دانش‌آموزان حومه و روستاهای خرمشهر از رفتن به مدرسه خود باز ماندند، چرا که آنها هر روز با اتوبوس به سطح شهر منتقل می‌شوند.

میاح‌پور افزود: رانندگان ما نیز این دغدغه مردم را دارند، اما به هر حال این افراد در بحث معیشت و زندگی خود در سختی قرار گرفته و دست به تجمع اعتراضی زدند.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر گفت: ما از شهردار خرمشهر خواستار هستیم که برای پرداخت حقوق این رانندگان قول مساعد بدهد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل جزئی از بدنه شهرداری خرمشهر است و شهردار باید برای حل این مشکل برنامه‌ای را اتخاذ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار