نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس:
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت یک بیمارستان هم ندارد که وضع درمانی این شهرستان باید ارتقا یابد.
کد خبر: ۵۹۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 29 April 2018

قاسم ساعدی ظهر امروز یکشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان نفت دشت‌آزادگان با حضور وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: وزیر بهداشت در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز در این منطقه حضور داشت و هم‌اکنون نیز در سومین سفر به دشت‌آزدگان، باز هم برای دفاع از سوسنگرد و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیدا کرد تا در کنار مردم شهید پرور این شهرستان یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس خود و همرزمان را زنده کند.

وی، ضمن تقدیر از وزارت نفت برای حمایت از اجرای پروژه ها به ویژه انجام آمایش سرزمین اضافه کرد: از وزیر نفت برای توجه به تکمیل این سازه متروکه که مورد بی مهری دولت‌های مختلف قرار گرفته و هیچ سهمی از اعتبارات ملی و استانی به آن تخصیص داده نشده بود، تقدیر و تشکر می کنم.

ساعدی خطاب به وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه مردم دشت‌آزدگان سال‌های زیادی منتظر افتتاح این بیمارستان بودند، گفت: احداث این بیمارستان که با مرگ و زندگی مردم مرتبط است مورد نیاز مردم بود.

نماینده مردم‌ دشت‌آزدگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم نباید احساس محرومیت کنند، ادامه داد: امیدواریم که بخش های محروم منطقه در حوزه درمان این شهرستان همچنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ساعدی بیان کرد: برای ارتقای سطح مناطق محروم، دشت آزادگان را به عنوان منطقه ویژه ببینند و امیدوارم که با حفظ و نگهداشت هر دو بیمارستان، مردم این شهرستان را شاد کنید.

وی با اشاره به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهرستان دشت آزادگان گفت: نیاز است هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت از لحاظ درمانی ارتقا پیدا کند تا این مردم احساس خوبی داشته باشند؛ هویزه در حال حاضر تنها یک درمانگاه دارد و باید ارتقا پیدا کند.

ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این مراسم اظهار کرد: وزیر بهداشت پیش از این وعده داد این بیمارستان هرچه سریعتر به افتتاح برسد و خوشبختانه امروز در سومین سفر وی به دشت‌آزادگان، در جمع مردم برای مراسم افتتاح مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: افتتاح و بهره برداری این بیمارستان را به مردم دشت آزادگان تبریک می گویم و امیدوارم بهره مندی مفید و مؤثری از آن داشته باشند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار