استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: بخش بهداشت و درمان یکی از نقاط برجسته و درخشانی است که دولت تدبیر و امید به آن توجه داشته است.
کد خبر: ۵۹۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 29 April 2018

غلامرضا شریعتی ظهر یکشنبه در افتتاح مراسم بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان با حضور وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: خدا را شاکریم که با همکاری وزارتخانه های نفت و بهداشت، بیمارستانی مطابق با استانداردهای ملی برای این منطقه که خط مقدم دفاع مقدس بوده و زیرساخت های خود را در راه دفاع از کیان ایران اسلامی از دست داده مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه هدیه ای از طرف دولت به مردم دشت آزادگان است، افزود: امیدواریم از ظرفیت های موجود در شهرستان برای حوزه بهداشت و درمان استفاده بهینه شود و مطابق با استانداردهای ملی برای این منطقه تلاش و مطابق با آن عمل شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید بر اساس استانداردهای خدمت به مردم در این زمینه گام هایی برداشته شود، گفت: بخش بهداشت و درمان یکی از نقاط برجسته و درخشانی است که دولت تدبیر و امید به آن توجه داشته است.

شریعتی بیان کرد: از روز گذشته در شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان و امروز هم دشت آزادگان پروژه های خوبی افتتاح شد؛ دولت در زمینه ارتقای بخش سلامت و توجه به این امر همت خوبی داشته و در تمام کشور کم نظیر و در خوزستان این گام بزرگتر و بلندتر بوده است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: دولت در خوزستان نه تنها در بخش مستقیم سلامت که بهداشت و درمان باشد همت گماشته بلکه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی که با هزینه های سرسام آوری در حال انجام است را نیز در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی غدیر جزو مواردی است که دولت به آن اهتمام ویژه داشته و ارتقای پوشش بخش فاضلاب نیز از دیگر موارد است.

شریعتی، گسترش مراکز درمانی و پایگاه های سلامت را جزو توجهات ویژه دولت به استان خوزستان عنوان کرد و گفت: بیمارستان های زیادی در این دولت برای خوزستان افتتاح یا در آستانه افتتاح هستند که رامهرمز، مسجدسلیمان، دشت آزادگان، سوانح و سوختگی اهواز، کودکان اهواز، بهبهان و باغملک از آن جمله هستند.

استاندار خوزستان بیان کرد: افتتاح چنین پروژه هایی همه در راستای رعایت حقوق شهروندی است که رئیس جمهور به آن اهتمام دارد. در بخش های درمانی و بهداشتی این کشور اگرچه اقدامات اساسی و ارزشمندی در گذشته انجام شد ولی به نحوی نبود که حقوق شهروندی و تکریم حقوق آنها محقق شود.

شریعتی اظهار کرد: ارتقای بخش بهداشت و درمان و سلامت از درآمد سرانه و تولید ناخالص ملی اقدام خوبی است که نشان می دهد در حال نزدیک شدن به کشورهای توسعه یافته هستیم و این کار ارزشمندی است که به همت دولت در حال انجام است.

وی بیان کرد: خدمات بسیار ارزنده و بزرگی در این زمینه به مردم ارائه می شود و امیدوارم همینطور که به خوزستان عنایت ویژه دارند و با دلسوزی به آن نگاه می کنند همچنان این نگاه و همت استمرار داشته باشد تا کار ویژه ای هم در مرکز استان انجام دهیم تا بیماران ما به سمت دیگر استان ها و مرکز کشور گسیل نشوند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار