سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:تمام ابعاد پیروزی و فتح خرمشهر باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.
کد خبر: ۵۹۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 28 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود ثمینی در ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت:باید تمام افرادی که در فتح خرمشهر سهمی داشتند، مورد تکریم قرار بگیرند و برای تحقق این مهم امیدواریم با دستور العمل های بومی سازی شده تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی این بزرگداشت را به بهترین شکل برگزار کنند.
وی افزود: حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس است که هدف اصلی از بزرگداشت این روز حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.
ثمینی با بیان این که شعار محوری برنامه های امسال سالروز فتح خرمشهر "ما توانسته ایم" است، افزود:برخی رویدادها تاثیرات کلیدی در نظام جمهوری اسلامی دارد و تا قبل از فتح خرمشهر رجزخوانی صدام زیاد بود و از سوی دیگر نگرانی هم به دلیل امکانات و تجهیزات به روز کشورعراق وجود داشت که شاید پس گرفتن اراضی ایران سخت باشد.
وی ادامه داد:ایثارگران ما با از خودگذشتگی توانستند موجب تزلزل در سپاه عراق شوند، بنابراین به دلیل اهمیت موضوع فتح خرمشهر، باید به طور ویژه به این موضوع پرداخت چون سرنوشت موفقیت های بعدی ما در جنگ با پیروزی خرمشهر مشخص شد.
ثمینی خاطرنشان کرد: طراحی خلاقانه، مبتکرانه و اثرگذار و پرهیز از اجرای برنامه های کلیشه ای، توجه به حضور فعال مردم در برنامه های گرامیداشت و همکاری تمامی ادارات و نهادها در برگزاری این مراسم در اولویت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار