مديركل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:
تابناک: مديركل کمیته امداد استان اصفهان ضمن اشاره به در نظر گرفتن مشکلات مددجویان و فراهم كردن تسهيلاتي براي اشتغال زايي آنان، ابراز كرد: تاكنون ۷ هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است كه از اين ميان ۶۳ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد، مشغول کار و فعالیت هستند.
کد خبر: ۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰ 18 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، مهدي مجلس آرا در همایش "کار آفرینی و مدیریت کسب و کار" با تاکید به این نکته که کارآفرینی کار بسیار بزرگی است، تصريح کرد: کارآفرینی نیاز به خلاقیت، هزینه و همت والا دارد و از اين بابت کمیته امداد با داشتن ۹۷ هزار خانوار تحت پوشش در این زمینه مسئولیت بسیار سنگینی دارد.

وی افزود: تاکنون در همین راستا ۵۵ میلیارد تومان در زمینه کار آفرینی هزینه و ۷ هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است.

مديركل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه پیش از اینکه فردی کارآفرین شود، نیازمند آموزش است، اظهار كرد: کمیته امداد با توجه به در نظر گرفتن مشکلات مددجویان و با اتکا به توانمندی آنها یک سری آموزش‌ها و تسهیلاتی را برای اشتغال‌زایی و ارتزاق مددجویان فراهم می‌کند.

وی ادامه داد:درحال حاضر ۶۳ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که همپای سایر افراد جامعه مشغول کار و فعالیت هستند.

مجلس آرا به نظارت بر طرح‌های اشتغال در کمیته امداد تاكيد کرد و گفت: به طریق احسنت، هزینه‌ها و اعتبارات کمیته امداد در مسیر اشتغال هزینه می‌شود.

مديركل کمیته امداد استان اصفهان به خدمات ارائه شده به دانشجویان اشاره و ابراز كرد: به طور متوسط در هر ترم تحصیلی، کمیته امداد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای ۵ هزار و ۲۶۰ دانشجوی تحت پوشش هزینه پرداخت می‌کند.

وي اذعان داشت: همچنین ۱۲۰ نخبه و استعداد درخشان تحت پوشش کمیته امداد ستان اصفهان هستند که اطلاعات آنها در سامانه این نهاد ثبت شده است.

مجلس آرا خاطر نشان كرد: کمیته امداد استان اصفهان ۸ هزار و ۷۰۰ یتیم زیر ۱۸ سال داد و به طور متوسط هر یک از اين يتيم ها دارای چهار حامی است که ماهیانه مبلغی را به این ایتام کمک می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار