کد خبر: ۵۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 08 July 2015
همزمان با شب 21 ماه مبارک رمضان وشب پرفضیلت قدر، فرماندار، بخشدار و مسوولان فرمانداری شهرستان فردیس با حضور درپایگاه انتقال خون فردیس ضمن بازدید ازاین پایگاه همراه با سایر اهداکنندگان اقدام به امر خداپسندانه اهدای خون کردند.
فرماندار فردیس در حاشیه اهداء خون به خبرنگار ایرنا، هدف از این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه را اشاعه فرهنگ اهدای خون در جامعه و کمک به بیماران نیازمند به این ماده حیاتی توصیف کرد.

وی اظهار کرد: درسالیان اخیر آمار اهدای خون دربین بانوان کاهش داشته که این موضوع ناشی ازاطلاع رسانی کم بوده و لذا نهادهای دست اندرکار فواید ومزایای اهدا خون در بین اقشار مختلف جامعه بیان کنند.

وی تصریح کرد: مفهوم کلیدی در افزایش مشارکت اجتماعی زنان، تواناسازی آنان است و حضور اداره کل انتقال خون استان البرز در تمامی همایش ها با محوریت امور زنان و خانواده فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مبحث اهدای خون است.

وی ادامه داد: اهدای هر قطره خون به منزله اهدای زندگی به یک شخص، بلکه اهدای زندگی به یک خانواده است.

فرماندار فردیس تاکید کرد: بر تمام مسوولان واجب است که به منظور تبیین و حمایت از این سنت حسنه آن را ارج نهیم.

وی تصریح کرد: پایگاه انتقال خون فردیس برای حضور مردم نیکوکار و نوع دوست شهرستان به گونه ای برنامه ریزی شده است که با وجود زیاد بودن مراجعان اقدامات لازم در جهت اهداء خون در کمترین زمان انجام شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به نیازها و اهمیت موضوع انتقال خون رفع مسائل و مشکلات پایگاه انتقال خون فردیس ضروری است و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

مهرور با بیان اینکه تلاش کارکنان مرکز انتقال خون فردیس قابل تقدیر است گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش بهداشت و درمان در سال جاری و پیگیری های مسئولان، فردیس نسبت به سال های گذشته رشد خوبی در زمینه بهداشت و سلامت مردم داشته است.

دراین دیدار دکترحسینی مدیرکل انتقال خون استان البرز با ابراز خرسندی از حضور فرماندار شهرستان فردیس و هیات همراه خواستارکمک مسئولین جهت اختصاص مکان مناسب برای پایگاه انتقال خون فردیس شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار