مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: اصحاب هنر و رسانه نقش مهمی در تحقق شعار سال و تبیین جایگاه حمایت از کالای ایرانی دارند.
کد خبر: ۵۹۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 17 April 2018

به گزارش تابناک قم،سید موسی حسینی کاشانی در خصوص شعار سال عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری شعار حمایت از کالای ایرانی را به عنوان یکی از کلیدی ترین راهبردهای توسعه اعلام کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: این شعار می تواند ما را از بسیاری از تنگناها و گرفتاری های اقتصادی در جامعه برهاند از این رو همه باید در تحقق آن تلاش کنیم.

حسینی کاشانی افزود: در این راستا اصحاب هنر و رسانه نقش مهمی در تحقق شعار سال و تبیین جایگاه حمایت از کالای ایرانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید در ترویج حمایت از کالای ایرانی گام بردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار کرد: ترغیب مردم با همه ظرفیت های فرهنگی و هنری به سمت استفاده از کالای ایرانی اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: نباید در جهت ترویج این فرهنگ تاثیر گذاری آثار فرهنگی و هنری همچون شعر و فیلم و تاتر و کتاب و ...را نادیده گرفت با استفاده از این تولیدات و محصولات باید جامعه را در جهت خرید کالای داخلی ترغیب کنیم.

حسینی کاشانی گفت: ما باید این توجه را به مردم بدهیم که خرید تولیدات داخلی دارای محاسن زیادی است و جلوی بیکاری می گیرد و در آبادانی تاثیر گذار است و باعث پیشرفت می شود.

وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی استان قم و برنامه های فرهنگ و ارشاد یکی از فاکتورهای جدی ترویج کالای ایرانی است بر این اساس جشنواره هایی همانند جشنواره مطبوعات و تئاتر قم و دیگر جشنواره ها را با این موضوع پیگیری می کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز باید در جهت ارتقای کیفیت کالا ترغیب شوند تا محصولات ایرانی دارای کیفیت برتر شوند.

وی بیان کرد: اگر به کیفیت محصولات ایرانی اهتمام شود و این کیفیت استمرار یابد امسال شعار حمایت از کالای ایرانی تحقق می یابد.

حسینی کاشانی یادآور شد: اگر به کیفیت تولیدات توجه نشود این موج، موج ادامه داری نخواهد بود با برنامه ریزی دستگاهها همراه با ارتقای کیفیت می توان به اهداف دست یافت در جایی که کیفیت وجود دارد انگیزه لازم نیز در جامعه ایجاد خواهد شد.

وی گفت: به زودی نیز یک جشنواره تحت عنوان کالای ایرانی برگزار خواهد شد در این ارتباط باید اعتماد مردم را جلب کنیم و به این سمت و سو هدایت نمائیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار