فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف دو کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان 60 خرده‎فروش و معتاد پرخطر مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 09 July 2015
فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف دو کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان 60 خرده‎فروش و معتاد پرخطر مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

به گزارش فارس؛ قاسم قربانی از کشف دو کیلوگرم تریاک در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: همزمان 60 خرده‌فروش و معتاد پرخطر مواد مخدر نیز در یک عملیات مشترک با پلیس مواد مخدر استان دستگیر شدند.

وی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، طرح برخورد با مزاحمان خیابانی و جمع‌آوری معتادان تابلو، فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده و جرم‌خیز اجرایی شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه پلیس با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک توزیع‌کننده، گفت: طی عملیاتی مشترک با پلیس استان در مسیر گنجنامه به تویسرکان فروشنده مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 60 نفر دستگیر شده، هفت نفر فروشنده مواد مخدر بودند، اظهار داشت: این افراد برای درمان و مجازات به کمپ‌های ترک اعتیاد و دادگستری تحویل شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در بخش دیگری از سخنانش به دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو اشاره کرد و گفت: سارق محتویات داخل خودرو در هنگام بازجویی تخصصی به پنج سرقت دیگر در این زمینه اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی به همراه پرونده به دستگاه قضایی تحویل و سپس به زندان انتقال داده شد.

قربانی از دستگیری دو سارق احشام و کشف دو فقره سرقت با 29 رأس گوسفند مسروقه توسط پلیس آگاهی تویسرکان طی ماه گذشته خبر داد.

وی گفت: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از یک‌ سری تحقیقات میدانی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و پس از بازرسی‌، وسایل مربوط به سرقت احشام کشف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه سارقان پس از شناسایی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: سارقان طی بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت 29 رأس دام زنده از دو روستای حوزه استحفاظی شهرستان اعتراف کردند.

وی سارقان را ساکن یکی از استان‌های همجوار معرفی کرد و گفت: سارقان برای سرقت به شهرستان‌های مجاور رفته و پس از رصد اوضاع شهر، شبانه به روستاهای مورد نظر رفته و احشام را به سرقت می‌بردند.

قربانی خاطرنشان کرد: خودروی حمل احشام توقیف و سارقان برای رسیدگی به جرم و مجازات به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان بر لزوم توجه دامداران به توصیه‌های پلیس، عدم توجه به توصیه‌های پلیس، کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگه‌داری احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس را از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار