رئیس مرکز فوریت های پزشکی دزفول خبرداد:
رئیس مرکزفوریت های پزشکی دزفول گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی، بیش از دو هزار و ۹۰۰ ماموریت توسط اورژانس پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول انجام شد.
کد خبر: ۵۸۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ 07 April 2018

 

انجام ۲۹۰۰ ماموریت در طرح امداد نوروزی اورژانس دزفول

سید محمد محمودی نژاد اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی که از تاریخ ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۶شروع شده بود در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۹۷ به پایان رسید.

وی افزود: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مجموع۲۰ پایگاه جاده ای، ۶ پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی و سه ایستگاه سلامت در شهرستان های دزفول، شوش و گتوند فعال بودند و یک پایگاه نیز به صورت آماده باش کامل در یادمان فتح المبین مستقر بود که به راهیان نور خدمت رسانی می کرد.

محمودی نژاد گفت: از مجموع دو هزار و ۹۸۸ ماموریت انجام گرفته در طرح امداد نوروزی، دو هزار و ۳۸۴ ماموریت غیر تصادفی و ۶۰۴ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بود.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ دزفول ادامه داد: در این مدت ۳۸۵ نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کردند و ۶۱۳ نفر نیز آمار مسافران راهیان نور است که به پرسنل اورژانس مستقر در یادمان فتح المبین مراجعه کردند.

محمودی نژاد تصریح کرد: در طرح سلامت نوروزی ۹ پرواز برای امدادرسانی به ۹بیمار و مصدوم در مناطق صعب العبور انجام شد و در این مدت بیش از ۱۰۰ بازدید توسط کارشناسان و بازرسان از مراکز و پایگاه ها صورت گرفته است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار