سرمربی اروند کارون خرمشهر:
سرمربی اروند کارون خرمشهر گفت: بازی بعد ما با تیم خوشه‌طلایی ساوه است که ما اگر بتوانیم نتیجه مطلوب را گرفته و سه امتیاز را کسب کنیم، تقریبا کار ما برای صعود تمام شده است.
کد خبر: ۵۸۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 07 April 2018

سید محمد علوی اظهار کرد: متأسفانه در بازی برابر نفت امیدیه موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و باید در بازی‌های خانگی تمرکز بیشتری داشته باشیم و از موقعیت‌ها بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال اروند کارون خرمشهر گفت: در هر بازی کمتر از پنج موقعیت گل جدی نداریم و انگار عادت کرده‌ایم در هر بازی چند موقعیت را از دست بدهیم و من دارم روی این موضوع کار می‌کنم که این ایراد در تیم ما برطرف شود.

وی افزود: تیم اروند همیشه ثابت کرده در خانه و خارج از خانه برای برد به میدان می‌رود و تیم‌های دیگر مدت‌ها است روی ما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

علوی بیان کرد: بازی بعد ما با تیم خوشه‌طلایی ساوه است که ما اگر بتوانیم نتیجه مطلوب را گرفته و سه امتیاز را کسب کنیم، تقریبا کار ما برای صعود تمام شده است، زیرا هم رقیب مستقیم‌مان را شکست داده‌ایم و هم بازی‌های دیگر برای حریفان آسان نخواهد بود و قطعا رقابت سختی بین تیم‌های برای صعود شکل خواهد گرفت زیرا همه تیم‌ها برای برد به میدان می‌روند.

وی افزود: انتظار دارم هر چه به پایان رقابت‌ها نزدیک می‌شویم نظارت‌ها بیشتر شود تا خدایی نکرده بحث تبانی پیش نیاید زیرا تیم‌هایی که شانس صعود نداشته باشند در معرض خطر این موضوع هستند.

سرمربی کارون اروند گفت: فوتبال پاک را خیلی دوست دارم و معتقدم هیچ کس نباید شرافت خود را زیر پا بگذارد و مثلا در یکی از بازی‌های دور قبل در برابر گل ابریشم پیروز شدیم و این تیم سقوط کرد در حالی که ما از قبل صعود کرده بودیم و نیاز خاصی به این پیروزی نداشتیم اما شرافتمندانه بازی کردیم.

علوی درباره اتفاقات و حواشی بازی تیمش برابر نفت امیدیه و شکایت این تیم از کارون اظهار کرد: اگر نفتی‌ها شکایت کرده‌اند باشگاه ما هم شکایت می‌کند زیرا بازیکن تیم حریف با دست حرکت زشتی را به سمت تماشاگران انجام داد که اگر قرار است هواداران ما محروم شوند، این بازیکن هم باید چند ماه محروم شود که بداند نباید در زمین حریف هواداران را تحریک کند، اگرچه به هیچ وجه کار هواداران تیم‌مان را تایید نمی‌کنم.

وی افزود: این بازی بسیار حساس بود زیرا به‌نوعی یک دربی بود و نفتی‌ها هم انصافا جوانمردانه بازی کردند و می‌بینید که نفت امیدیه از پنج امتیازش، چهار امتیاز را از ما گرفته که نشان می‌دهد این تیم مقابل ما کم نگذاشته است و از داور این بازی هم تشکر می‌کنم که بسیار خوب قضاوت کرد و این را هم باید بگویم تمام امتیازات ما تا اینجای بازی‌ها حاصل دست‌رنج خودمان بوده و اصلا از داوری یا مورد دیگری نفع خاصی نبرده‌ایم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سید محمد علوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار