شهردار اهواز:
شهردار اهواز گفت: ما می‌توانیم حس القای رفتارهای اجتماعی، دوری از خشونت، مردم دوستی، تقویت حس مسئولیت و مشارکت مردم در امور شهر را از طریق زبان هنر تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۸۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 05 April 2018

منصور کتانباف در جلسه هم اندیشی جشنواره بین المللی تئاتر اهواز با اشاره به این موضوع که زبان هنر، زبان گویا و کارآمدی است، اظهار کرد: ما می‌توانیم حس القای رفتارهای اجتماعی، دوری از خشونت، مردم دوستی، تقویت حس مسئولیت و مشارکت مردم در امور شهر را از طریق زبان هنر تقویت کنیم.

وی افزود: در بخش هنر هر کاری را که لازم است باید انجام دهیم زیرا هنر هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و با استفاده از این ظرفیت می‌توان از هزینه‌های بزرگ‌تر هم جلوگیری کرد.

شهردار اهواز با اشاره به تنظیم لایحه ای در این خصوص و مطرح کردن آن در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: این لایحه با رأی قاطع اعضای شورای شهر جهت اختصاص ۳۵۰ میلیون تومان برای ساخت پلاتو تصویب شد که ۱۵۰ میلیون تومان از این مبلغ پرداخت و مابقی آن در آینده پرداخت خواهد شد. شهردار اهوازهمچنین از انجام مراحل ساخت سه عدد پلاتو در این زمینه خبر داد.

منصور کتانباف هزینه کلی این پروژه را حدود یک میلیارد تومان تخمین زد و گفت: شهرداری اهواز ۳۵۰ میلیون تومان از این مبلغ را تقبل کرده و قول‌هایی هم برای همکاری گرفتیم.

وی اظهار کرد: طبق جلسه ای که با مدیرعامل هتل نیشکر برگزار خواهیم کرد تلاش می‌کنیم از ظرفیت این هتل جهت اسکان استفاده کنیم و بخش جوایز نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار