مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک:
مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام با اشاره به حضور ده‌ها هزار نفری در یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: یک میلیون نفر از نمایشگاه زهرائیان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 05 April 2018

بهمن پاپی عنوان کرد: یادمان شهدای گمنام اندیمشک در تمام روزهای سال آماده پذیرایی از مهمانان، مسافران و راهیان سرزمین نور است.

وی با اشاره به بازدید چند ده هزار نفری از یادمان شهدای گمنام اندیمشک افزود: کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حاضر شده و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس از تجهیزات نظامی مستقر در یادمان دیدن کردند.

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک با اشاره به برپایی نمایشگاه زهرائیان در یادمان شهدای گمنام اندیمشک اظهار کرد: بیش از یک میلیون نفر از زائرین راهیان نور و مهمانان نوروزی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافتند.

وی گفت: شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه طلایی استان خوزستان آماده پذیرایی از زائرین و مهمانان در سایر ایام سال به ویژه در دوره سفر زیارت اربعین حسینی (ع) است.

پاپی در خاتمه گفت: در ایام تعطیلات نوروزی دو زوج جوان خوزستانی در یادمان شهدای گمنام حضور یافته و صحنه‌هایی معنوی و عاطفی زیبایی را به وجود آوردند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار