رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست دزفول:
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست دزفول گفت: یک دستگاه پراید با دو سرنشین با سم‌پاشی در رودخانه لوره واقع در بخش چغامیش دزفول به دنبال صید ماهی‌های این رودخانه بودند، پرونده‌ای همراه با مدارک موجود برای صیادان متخلف تشکیل داده شد و برای اقدامات لازم به مراجع قضایی ارسال شد.
کد خبر: ۵۸۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 05 April 2018

فرهاد قلی نژاد اظهار کرد: یک دستگاه پراید با دو سرنشین با سم‌پاشی در رودخانه لوره واقع در بخش چغامیش دزفول به دنبال صید ماهی‌های این رودخانه بودند.

وی افزود: با حضور به‌موقع نیروهای حفاظت محیط‌زیست در محل دو صیاد موردنظر متواری شده که با شناسایی محلی و پلاک خودرو صیادان شناسایی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست دزفولگفت: پرونده‌ای همراه با مدارک موجود برای صیادان متخلف تشکیل داده شد و برای اقدامات لازم به مراجع قضایی ارسال شد.

وی عنوان کرد: در روزهای گذشته نیز دو صیاد متخلف با شکار یک سیخ چوله در سالند دستگیرشده بودند که تحویل مراجع قضایی داده شدند.

قلی نژاد بیان کرد: در ایام نوروز این اداره با توزیع 30 هزار کیسه‌زباله در 10 ایستگاه مختلف در مناطق پرتردد دزفول در جهت حفاظت از محیط‌زیست تلاش داشتند.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای محیط‌زیست در این نوروز، افزود: توزیع بروشورهایی آموزشی و نقشه‌ها برای گردشگران از دیگر اقدامات صورت گرفته در این نوروز بود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار