مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان:
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: اغلب شبکه‌های آب در شهرستان‌ها قدیمی است و در برخی نقاط لوله‌های آب 70 سال قدمت دارند.
کد خبر: ۵۸۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 04 April 2018

محمدرضا شمسایی عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان با محوریت خشک‌سالی که در محل سالن جلسات شهید رجائی برگزار شد، اظهار کرد: ما موظف به تأمین آب تا ابتدای شهر هستیم در داخل شهر اداره آب و فاضلاب مسئول خروجی آب است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در ارتباط با تأمین آب شرب در هیچ استانی به لحاظ کمیت آب مشکل خاصی که قابل‌حل نباشد وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: این‌یک واقعیت است که استان ظرف سال‌های گذشته به دلیل کمبود اعتبارات در بخش توزیع آب با مشکل مواجه شده است.

وی عنوان کرد: اغلب شبکه‌های آب در شهرستان‌ها قدیمی است و در برخی نقاط لوله‌های آب 70 سال قدمت دارند.

شمسایی در رابطه ب مشکلات آب در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان بیان کرد: به‌طور حتم معتقد هستیم در این شهرها بدون حتی در نظر گرفتن پیش‌بینی‌ها در روزهای آینده مبنی بر وجود بارندگی نباید کشت نیشکر ادامه پیدا کند.

وی افزود: در شرایط فعلی کشت و صنعت نیشکر باید قبول کند که تنها راه‌حل احیا و حفظ نخیلات با توجه به یک‌سوم شدن آب رودخانه سطح زیر کشت این صنعت نیز باید یک‌سوم شود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان عنوان کرد: همان‌گونه که مردم کشت بهاره و تابستانه نباید داشته باشند این ضرر را نیز باید نیشکر هم بپذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار