دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان باغملک با اشاره به همکاری تمام دستگاه‎ های عضو دبیرخانه ستاد خدمات سفر باغملک، گفت: خدمت ‎رسانی همچنان با قوت ادامه دارد.
کد خبر: ۵۸۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 03 April 2018

جهانگیر پیروزاده اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی باغملک در ایام نوروز اقدام به نصب سیاه ‎چادر و نمایشگاه مردم‎ شناسی در ورودی شهر نمود و در ادامه فعالیت ‎های خود برای معرفی آداب و رسوم این شهرستان، پخت نان محلی و دار دوق و زدن شیر به شیوه سنتی را برای گردشگران به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اداره همچنین برای نوروز 97 اقدام به چاپ بروشور جاذبه‎ های گردشگری، طبیعی و تاریخی شهرستان و توزیع آن میان مسافران کرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر باغملک ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک نیز در دو مکان اقدام به نصب چادرهای اطلاع‎ رسانی و امدادی نمود. همچنین در ورودی شهر، چادر های اطلاع‎رسانی ( از من بپرس) برپا شد که علاوه بر راهنمایی مسافران، بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی را نیز میان آنان توزیع می‎کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی باغملک عنوان کرد: این جمعیت همچنین در روبروی تلمبه ‎خانه نفت و پایین‎تر از منطقه انتظامی اقدام به برپایی مجموعه چادر های امدادی و کمک ‎رسانی به حادثه دید‎گان نموده است.

وی گفت: اداره محیط زیست شهرستان باغملک برای جلوگیری از آلوده کردن طبیعت اقدام به پخش کیسه‎ های زباله در بین گردشگران نوروزی کرد.

پیروزاده افزود: کشیک خودروهای امداد رسانی برای خودرو هایی که دچار نقص فنی می شوند، تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تمام خدمات یاد شده به همراه دیگر فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان باغملک تا پایان هفته جاری به قوت خود باقی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار