نیروهای اورژانس ۱۱۵ از معدود دستگاه هایی هستند که حضور آنها در محل کار همزمان با تعطیلی دیگر دستگاه ها به اوج می خود می رسد و وقفه‌ای کوچک در کار آنها می تواند لطمات جبران ناپذیری را متوجه جامعه و اشخاص بنماید.
کد خبر: ۵۸۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 31 March 2018

نیروهای اورژانس ۱۱۵ از معدود دستگاه هایی هستند که حضور آنها در محل کار همزمان با تعطیلی دیگر دستگاه ها به اوج می خود می رسد و وقفه‌ای کوچک در کار آنها می تواند لطمات جبران ناپذیری را متوجه جامعه و اشخاص بنماید.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در گزارشی ریز عملکرد نیروهای تحت مدیریت خود را ارائه داد و گفت: تا کنون(11فروردین)هزار و768 ماموریت توسط اورژانس115 استان انجام گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلال پوران فرد با بیان اینکه از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون، 410 تصادف در استان رخ داده است، اظهار داشت: این تصادفات با افزایش 16  درصدی نسبت به سال قبل 730 مصدوم در پی داشت، که توسط تکنسینهای اورژانس115 امدادرسانی شدند.
وی وضعیت آمار مصدومان فوتی ناشی از تصادفات را نسبت به آمار مشابه سال قبل بسیار خوب و با روند کاهشی عنوان و ادامه داد: در این مدت 2 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان، ابراز داشت: 10کمپ سلامت نوروزی برای رفاه حال مسافران و گردشگران در جاهای شلوغ و پررفت آمد استان برپا شده است که تاکنون بیش از دوهزار و48 نفر به این کمپ ها مراجعه کرده اند.

پوران فرد تصریح کرد: اورژانس هوایی تابه امروز 15 مورد ماموریت انجام داده است که تمام این ماموریتها برای افرادی بودند که نیاز به اقدامات حیاتی و سریع تر به مراکز درمانی پیشرفته داشتند صورت گرفته است و خدا را از این جهت شاکر هستیم که با استقرار اورژانس هوایی در استان خدمت بزرگی به مردم به خصوص مناطق صعب العبور گرفته است.

معاون فنی و عملیات اورژانس115 استان نیز اذعان نمود: از 32 پایگاه شهری، جاده ای، هوایی، اتوبوس آمبولانس و چادر سلامت در کشیک دوم نوروز از 5فروردین تا پایان روز10فرورین97 توسط کارشناس تجهبزات، امورعمومیو مسئول 115شهرستان بازدید و سرکشی شد.

ظهراب چمن افزود:  با توجه به شلوغ بودن محور یاسوج به اصفهان یک دستگاه آمبولانس در سه راهی کریک تا پایان تعطیلات مستقر شده است.

وی در پایان توصیه نمود: رانندگان و مسافرین نوروزی به نکات ایمنی توجه داشته باشند، از سرعت و سبقت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی خوداری کنند و خواهشمندیم جهت جلوگیری از مسمومیت منواکسید کربن مسافرین نوروزی در چادرهای خود از روشن شدن زغال و پیک نیک برای گرم کردن و پخت وپز جدا پرهیز نمایند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار