رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد
رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک گفت: به بیش از ۸۰۰۰ مسافر نوروزی در پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی این جمعیت‌ خدمات ارائه شد.
کد خبر: ۵۸۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 30 March 2018

افشین کاویانی اظهار کرد: به بیش از ۸۰۰۰ مسافر نوروزی در پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی این جمعیت‌ خدمات ارائه شد.

وی افزود: پس از گذشت ده روز از خدمات‌دهی شبانه‌روزی جوانان هلال‌احمر به مسافرین نوروزی بیش از 5800 نقشه شهرستانی و استانی، 11700 قطعه بروشور آموزشی_امدادی_ترافیکی و 2000 از انواع کتاب، لوح فشرده، دعای سفر، تقویم و سایر محصولات به مسافرین اهدا شد.

کاویانی نماز اول وقت در سفر را عامل نشاط معنوی در بین مسافران دانست و گفت: در این راستا خیمه‌ی نماز و وضوخانه موقت جهت استفاده مسافرین پیش‌بینی‌شده بود و صدها مسافر از این فضا بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: 410 کودک نیز در فضای دوستدار این پست به انجام بازی، شرکت در کلاس‌های کوتاه آموزشی امداد، رسم نقاشی با محوریت بشردوستی و شرکت در جشنواره ملی صلح و دوستی و همچنین اجرای برنامه‌های قصه‌خوانی پرداختند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک افزود: در غرفه‌ی ایستگاه سلامت نیز جوانان هلال‌احمر اندیمشک به اقدامانی چون توزیع بروشورهای امدادی_بهداشتی٬ پایش سلامت فشارخون، امدادرسانی سرپایی و ثبت‌نام برای کارت اهدای عضو خواهند پرداخت.

وی گفت: پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال‌احمر اندیمشک مزین به نام شهدای مدافع حرم اندیمشک‌ در دروازه ورودی شمالی استان خوزستان از ۲۸ اسفند برپا و تا ۱۴ فروردین به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و زائرین راهیان نور خواهد پرداخت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار