مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت:پرواز کیش به تبریز با تبحر خلبان سالم به زمین نشست و تمام مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.
کد خبر: ۵۸۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 30 March 2018

مصطفی صفایی اظهار کرد:هواپیمای مسافربری آتا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز از مبداء کیش به سمت تبریز در پرواز بود که در همان اوایل دچار ‌اشکال در بخش لاستیک هواپیما و ترکیدگی تایر شد.

وی افزود: مراقبان پرواز خوشبختانه متوجه ترکیدگی تایر هواپیما هنگام فرود در فرودگاه تبریز شده و بلافاصله این موضوع را به خلبان اطلاع دادند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خاطرنشان کرد:‌ خلبان به مدت ۲۰ دقیقه روی آسمان تبریز در حال پرواز بود تا سوخت تمام شود و سپس با موفقیت و تبحر در باند عملیاتی فرودگاه شهید مدنی تبریز نشست.

وی ادامه داد: تمام مسافران در سلامت کامل از پرواز پیاده شده و به مقاصد خود رفتند و هیچ مشکلی برای هیچ‌کدام از مسافران ایجاد نشد.

صفایی در ادامه گفت وگو با فارس ابراز کرد: با توجه به اینکه فرودگاه شهید مدنی تبریز دارای دو باند عملیاتی است ولی این پرواز هیچ مشکلی برای پرواز و یا فرود سایر پروازهای ایجاد نکرد و بعد از این اتفاق چندین پرواز در ساعت مقرر خود به پرواز درآمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :