رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان از برپایی اردوگاه عشایری با بیش از ۴۰ سیاه چادر در ورودی شهر مسجدسلیمان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 18 March 2018

مسعود سلطانی درخصوص برنامه‌های نوروزی تدارک دیده شده اظهارکرد: بیش از ۱۲۰کلاس درس و ‌هتل دانشگاه آزاد برای اسکان مسافران نوروزی که به این شهرستان سفر می‌کنند و قصد اقامت دارند، مهیا شده است.

وی ادامه داد: در نوروز ۹۶ بیش از ۶۰۰ هزارنفر از مسجدسلیمان‌، شهر اولین‌ها‌، بازدید کرده‌اند که به طور قطع و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این آمار با افزایش چشمگیری در نوروز ۹۷روبرو خواهد بود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی، عرضه سوغات محلی، ارائه غذاهای بومی محلی سنتی، برگزاری بازی‌های محلی و اجرای موسیقی محلی از جمله برنامه‌های این اداره خواهد بود.

وی با اشاره به این که مسجدسلیمان، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد افزود: اولین چاه نفت ایران و ‌خاورمیانه د‌ر این شهر وجود دارد. همچنین وجود آتشکده سرمسجد، معبد بردنشانده و تپه‌های باستانی باعث شده گردشگران بسیاری، سفر به مسجدسلیمان را در‌ برنامه های نوروزی خود قرار دهند.

مسعود سلطانی با اشاره به برپایی بیش از ۴۰ سیاه چادر در ورودی مسجدسلیمان گفت: یک اردوگاه عشایری با بیش از ۴۰ سیاه چادر در سه راهی مسجدسلیمان ـ لالی ـ اهواز برای مسافران نوروزی برپا کرده‌ایم که تا بیستم فروردین‌ماه دایر‌ خواهد بود.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ نمایشگاه نیز در ورودی شهر و مراکز حضور مسافران نوروزی به همراه فروش سوغات محلی شامل، لباس محلی، فرش دستباف و خوراکی‌های محلی برپا خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار