مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اتفاقات خوبی که در سال 96 برای ورزش استان افتاد، گفت: در سال جاری از نظر میزبانی اردو‌های تیم‌ملی 400 درصد نسبت به سال‌های قبل رشد داشته‌ایم.
کد خبر: ۵۸۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 18 March 2018

افشین حیدری در مجمع انتخاباتی رییس هیات تیراندازی با کمان استان که امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، با تبریک به رضا رضایی رییس جدید این هیات، اظهار کرد: رضایی مدیری لایق، شایسته و توانمند است. در دوان سرپرستی او در این هیات نیز کارهای خوب و اتفاقات کم‌سابقه‌ای رخ داد.

وی ادامه داد: در چند وقت اخیر توانستیم میزبانی اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان را در امیدیه داشته باشیم و پس از کسب مقام ارزشمند تیم‌ملی در مسابقات جهانی، خدمت وزیر ورزش نیز گفتم که اگر اردوی خوزستان نبود، شاید این قهرمانی اتفاق نمی‌افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با بیان این‌که امروز دشمن ایران، پروژه جدیدی به نام یاس و ناامیدی را آغاز کرده است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی، آن‌هم در جامعه‌ای است که در ابعادی از جمله علمی و ورزش به خوبی پیش می‌رود. افتخار بزرگ ملت ایران، این است که فرزندان‌شان به واسطه فرصت‌ها و امکاناتی که نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده است، پرچم ایران را در جای جای دنیا به اهتزاز در می‌آورند.

وی خاطرنشان‌کرد: پروژه‌های شاخصی داریم که ان‌شاءالله در بهار چهلم نظام جمهوری اسلامی ایران افتتاح خواهد شد.

حیدری با بیان این‌که در سال 96، کارهای ارزشمندی در ورزش خوزستان انجام شد، گفت: پروژه‌هایی که سال‌ها در ایستگاه نبود اعتبارات متوقف شده بودند، با حمایت وزیر ورزش و همچنین استاندار خوزستان از سر گرفته شدند. همچنین تا سال آینده نزدیک به 10 استخر نیمه‌کاره به چرخه خدمات‌رسانی به مردم خوزستان اضافه خواهد شد.

وی عنوان کرد: اتفاقاتی که در سال 96 در بخش میزبانی از رویدادهای ورزشی مختلف افتاد، در طول تاریخ ورزش خوزستان بی‌سابقه بود. همچنین در سه سال آینده اتفاقات بسیار خوبی در ورزش خوزستان خواهد افتاد و جزو استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام که اولویت دولت هستند، خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از نظر میزبانی اردوی تیم‌ملی در سال 96، 400 درصد رشد نسبت به سال‌های قبل داشته‌ایم و در میزبانی مسابقات نیز با 100 درصد رشد مواجه بودیم. جا دارد به جامعه ورزش خوزستان بابت تمام این اتفاقات خوب خسته نباشید بگویم.

وی در ادامه با بیان این‌که یکی از هیات‌هایی که در چند وقت اخیر، کارهای ارزشمندی انجام داده، هیات تیراندازی با کمان استان بوده است، عنوان کرد: رحیمی افتخار ورزش خوزستان است که در پارالمپیک نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

حیدری افزود: در سال 97 هدف‌گذاری خوبی برای هیات تیراندازی با کمان خوزستان خواهیم داشت و حضور آقای رضایی در راس این هیات می‌تواند منشا اتفاقات خوب باشد.

وی با اشاره به لغو میزبانی اهواز از مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی و این‌که این امید همچنان برای میزبانی اهواز از این مسابقات وجود دارد، گفت: قرار بود در سال 97، میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی باشیم و تمام شرایط لازم را هم فراهم کرده بودیم؛ قراردادها با هتل‌های محل اسکان میهمانان داخلی و خارجی منعقد شده بود و سالن مسابقه آماده میزبانی از این رویداد بود ولی متاسفانه شرایط به گونه‌ای شد که مسابقات کنسل شد اما طبق آن‌چه خبر دارم قرار است این رقابت‌ها در زمان دیگری در خوزستان برگزار شود و ما باز هم مانند دیگر رویدادها میزبان شایسته‌ای خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین با اشاره به قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مسابقات غرب آسیا، خاطرنشان‌کرد: موفقیت خوزستان در روزهای پایانی سال همچنان ادامه دارد و پتروشیمی قهرمانی ارزشمندی را در این مسابقات کسب کرد. در هیات بسکتبال نیز کارهای خوبی شروع شده است.

وی با بیان این‌که در سال 97، اعتبارات به هیات‌های دارای برنامه اختصاص خواهد یافت، گفت: اگر نیاز باشد با هماهنگی فدراسیون‌ها تغییراتی را در هیات‌ها خواهیم داشت. همچنین از هیات‌های برتر استانی و شهرستانی طی مراسمی تجلیل خواهیم کرد.

حیدری خطاب به حاضرین در این مجمع، عنوان کرد: قطار توسعه ورزش خوزستان، سرعت خوبی دارد ولی کیفیت کار به شما دوستان برمی‌گردد. همگی باید فرصت را غنیمت بشماریم.

وی در پایان گفت: چهار آکادمی فوتبال در سال 97 به افتتاح خواهد رسید و امیدوارم سایر پروژه‌های نیمه‌تمام که زخمی بر پیکره ورزش خوزستان هستند نیز به سرانجام برسند.

به گزارش ایسنا، همچنین ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این مجمع اظهار کرد: در سال 96، یکی از تاکیدات مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سیاست‌های اداره‌کل، برگزاری مجامع انتخاباتی و سالانه هیات‌ها به منظور انجام صحیح و به موقع ماموریت‌ها تا رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بود.

وی ادامه داد: هیات تیراندازی با کمان خوزستان، چند سالی بود که از رونق و پویایی دور مانده بود و صدایی که از این هیات شنیده می‌شد، به واسطه تعدادی دلسوز بود که اگر همین‌ها نبودند، نمی‌توانستیم موفقیت‌هایی در این رشته داشته باشیم. جا دارد از همه دلسوزان قدردانی کنم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برگزاری مجامع سالانه جزو تاکیدات اداره‌کل است و هیات‌هایی که اقدام به برگزاری این مجامع نکنند، تاثیر آن را در ارزیابی عملکرد سال 96 خود خواهند دید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار