فرماندار آبادان:
فرماندار آبادان گفت: تلاش هایی بسیاری صورت گرفته تا در سال ۹۷ شاهد تحولات بیشتری در این شهر باشیم.
کد خبر: ۵۸۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 18 March 2018

عزیز اله شهبازی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان آبادان که در محل گلزار شهدا برگزار شد، افزود: سال جاری پر از تهدید و چالش بود و بسیاری از مردم در شرایط مختلف دچار مشکلاتی شدند، اما همین شهروندان در بزنگاه های حساس پشت نظام و رهبری را خالی نکردند.

وی با اشاره به گسست نسلی ایجاد شده در جامعه تصریح کرد: تهدید اصلی برای مسئولان به طور حتم سطح رضایت مندی شهروندان جامعه است، به همین دلیل باید با اتحاد، همدلی و انسجام در کسب موفقیت ها و ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی کوشید.

فرماندار آبادان گفت: علی رغم وجود اختلاف سلیقه میان مدیران قوای سه گانه اما این موضوع سبب نشده تا فعالیت های انجام شده به حاشیه کشیده شود.

شهبازی با بیان اینکه طرح های عمرانی تصویب شده در آبادان به نسبت جمعیت آماری این شهرستان در سطح مناسبی قرار دارد، اظهار کرد: در سال ۹۷ بخش عمده ای از بودجه ریزی کشور به سمت اشتغال سرازیر می شود.

فرماندار آبادان تصریح کرد: نباید به دلیل تغییر نگرش نسلی ایجاد شده و نزدیک شدن به نسل جدید، گذشته را فراموش کرد و اقدامات انجام شده را زیر سوال برد، باید با حفظ اتحاد و انسجام در جهت تحقق اهداف و برنامه ها به پیش رفت.

به گفته وی در سال ۹۷ شاهد تحولات بیشتری در آبادان خواهیم بود و جوانان بیشتری مشغول به کار و زندگی و طی مدارج عالیه خواهند شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار