رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان اعلام کرد:
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم: در آستانه شب های پر برکت قدر و مراسم روز قدس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اکیپ های ویژه ای را جهت پوشش امدادی این مراسم ها پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۵۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳ 06 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر حسنی گفت: در آستانه شب های پر خیر و برکت احیا و نیز روز قدس و طی جلسات هماهنگی با مسئولین حرم مطهر حضرت معصومه (س) و استانداری مقر گردید اورژانس 115 قم علاوه بر پوشش امدادی معمول و روزانه خود در شهر ، جاده ها و بخش ها، با بیش 38 دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امداد هوایی این مراسم را زیر پوشش قرار دهد.

وی افزود: تعداد 10 دستگاه آمبولانس ، 5 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ( با تیم کامل درمانی ) در میدان آستانه مستقر می شوند و همچنین در شب های احیا، 45 نفر از نیروهای اورژانس 115 قم در اطراف حرم مطهر از زمان افطار تا سحر مستقر می باشند تا در صورت لزوم خدمات درمانی را به زائرین حرم کریمه اهل بیت ارائه نمایند.

رئیس اورژانس 115 قم همچنین تصریح کرد: دو دستگا ه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز در مسجد مقدس جمکران مستقر می شوند تا مراسم احیا این مسجد مقدس را پوشش دهند و همچنین نیرو های اورژانس 115 در محل های دیگری همچون ، مجتمع امام خمینی (ره)، کوه خضر نبی حضور خواهند داشت.

دکتر حسنی در رابطه با پوشش امدادی مراسم روز قدس نیز گفت: در طول مسیر راهپیمایی روز قدس تا حرم مطهر حداقل 10 دستگاه آمبولانس با 30 نیرو و تجهیزات و امکانات کامل درمانی وظیفه پوشش امدادی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار