با راي اعتماد اعضاي مجمع انتخابات
رقابت 2 كانديدا در رياست هیأت موتورسواري و اتومبيلراني استان قم با ابقاء رئيس هشت سال قبل اين هیأت ورزشي به پايان رسيد.
کد خبر: ۵۷۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 11 March 2018

به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم امروز با حضور رئیس فدراسیون این رشته، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع اعم از نماینده داوران، مربیان، باشگاه‌‌ها، قهرمانان و بخش‌های تابعه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در آغاز این مجمع گزارشی از فعالیت‌های چهار ساله اخیر این هیأت ورزشی مورد بررسی قرار گرفت و بعد از توضیحات مسؤولان برگزاری انتخابات، نوبت به دو کاندیدای هیأت یعنی سیدکاظم صالحی و فاطمه یعقوبی رسید تا هر یک به بیان برنامه‌های پیش‌بینی شده خود برای ریاست چهار ساله این هیأت ورزشی بپردازند.

هر یک از کاندیداها برنامه‌های خود با موضوعات همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی در هر دو بخش آقایان و بانوان را در فرصت پیش‌بینی شده، ارائه کردند و سپس نوبت به رای‌گیری از اعضای مجمع رسید تا رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم انتخاب شود.

بعد از پایان دوره چهار ساله دوم ریاست سیدکاظم صالحی در ریاست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم و فعالیت سه ماهه وی به عنوان سرپرست هیات، صالحی امروز برای حفظ کرسی ریاست خود در این هیأت ورزشی با یک کاندیدای زن به نام فاطمه یعقوبی رقابت کرد.

اعضای حاضر در این مجمع رئیس هشت سال قبل هیأت‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی قم یعنی سیدکاظم صالحی را با دادن 11 رای مثبت بار دیگر و برای سومین دوره چهار ساله به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب کردند تا صالحی این مسؤولیت را تا سال 1400 ادامه دهد.

صالحی نخستین بار در سال 1388 با موفقیت در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی قم به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب شد و اعضای مجمع این هیأت ورزشی در سال 1392 نیز وی را به عنوان رئیس هیأت انتخاب کردند و اکنون صالحی برای سومین دوره چهار ساله در ریاست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی قم 12 ساله شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار