مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان مطرح کرد
مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان گفت: تا آخر هفته جو پایداری را در غالب شهرهای استان شاهد خواهیم بود و همچنین افزایش نسبی دما را نیز پیش‌بینی می‌کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 07 March 2018

کوروش بهادری گفت: تا آخر هفته جو پایداری را در غالب شهرهای استان شاهد خواهیم بود و همچنین افزایش نسبی دما را نیز پیش‌بینی می‌کنیم.

وی در خصوص وزش باد شدید در کشور عراق و احتمال گردوخاک در خوزستان گفت: به دلیل اینکه مدل‌های دریافتی هواشناسی نتوانستند خروجی‌های مدنظر ما را ارائه بدهند لذا در این‌باره فردا به جمع‌بندی خواهیم رسید که این ریزگردها روز شنبه خوزستان را درگیر خواهند کرد یا خیر.

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان به بارش‌های روزگذشته اشاره کرد و گفت: در نواحی جنوبی استان بارش‌های پراکنده‌ای صورت گرفت و میزان بارش‌ها در شهرهای آبادان با 0.4، اهواز با 1.3،امیدیه با 0.2،بهبهان با 0.2، رادار اهواز با 6.6،شادگان با 2.8،رامهرمز با 0.8، ماهشهر با0.3، آغاجری با 0.5میلی‌متر بوده است.

وی گفت: شبانه‌روز گذشته شهرستان آغاجری و بهبهان با 32 درجه گرم‌‌ترین و ایذه با 9 درجه خنک‌ترین نقاط استان بوده‌اند، همچنین نوسان دما در شهر اهواز بین31 و 15 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: افزایش دما ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار