خلاقیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه ام البنین
دختران دانش آموز دبیرستان ام البنین لنده یک روز پرنشاط و رنگارنگ را در کنار هم کلاسی ها، خانواده ها ، مسئولان مدرسه و شهرستان خود سپری کردند
کد خبر: ۵۷۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 04 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد: دختران دانش آموز دبیرستان ام البنینلنده یک روز پرنشاط و رنگارنگ را در کنار هم کلاسی ها، خانواده ها ، مسئولان مدرسه و شهرستان خود سپری کردند.

دانش آموزان و مربیان هریک مسئولیت کاری را به عهده داشتند، یکی مسول انتظامات بود ودیگری تشریفات، مسئول فروش و بازاریاب با کارت های سفید از سایر دانش آموزان متمایز شده بودند.

در این بازارچه فعالیت های دانش آموزان برای عموم به نمایش درآمد تا بازدید کنندگان فعالیت های هنری آنان را به تماشا بنشینند.

بازارچه دانش آموزی به تمام معنا بانظم چیده شده بود و انواع هنرهای دستی خود را شامل بافتنی، کاربا چوب، تزئینات، زیورالات، سفره آرایی، دست ساخته های تزئینی با دورریختنی ها، کار با چرم و بیش از ۲۰ نمونه غذا و ترشیجات و دسر در بازارچه کار و فناوری به نمایش گذاشتند.

در این بازارچه کوچک مدرسه ای ، مادرانی وارد میشدند تاشاهد نتیجه تلاش فرزندان خود باشند و ازهنرمندی فرزندانشان نزد معلمان سپاسگزاری میکردند.

اینجا هریک از غرفه ها نامی داشتند و دانش آموزان هریک با انواع تبلیغات و برندسازی آشنا می شدند.

در این بازارچه توسط بازاریابان ، بازدید کنندگان به غرفه ها دعوت می شدند و تلاش براین بود اجناس غرفه خود را بفروش برسانند .

میل بازدید کنندگان به خرید از غرفه های محصولات دست ساز مانند کیف دستی، کلاه و شال و همچنین وسایل دکوری منزل که از وسایل دور ریز تهیه شده بودند بیش تر بود بطوری که در همان ساعت اولیه غرفه عرضه این محصولات خالی از جنس شد .

مصطفی محمدی زاده دبیر کار وفناوری مدارس شهر لنده و از فعالان برگزاری این بازارچه در جمع خبرنگاران گفت: دانش آموزان دبیرستان ام البنین در رشته های آشپزی و معرق کاری ،گلیم بافی(شبه قالی)، ترشیجات، شیرینی جات، دسر، نقاشی، چرم دوزی، بافتنی، عروسک سازی، انواع کوسن(بالشتک) و باغبانی هنرخود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:دانش آموزان بیش از بیست غرفه برای این بازارچه در نظرگرفته بودند و خرید برای عموم آزاد بود.

دبیرکار وفناوری مدارس لنده هدف از ایجاد این بازارچه را آشنایی دانش آموزان با انواع مشاغل و نیازسنجی، شناسایی توانایی دانش آموزان، آموزش کار جمعی و همکاری در فعالیت ها و در نهایت کسب روزی حلال عنوان کرد .

گزارش وتصویر"مجیدمرادی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار