معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت : شورای تامین و استانداری خوزستان مصوبه‌ای برای بحث دستگیری کارگران گروه ملی فولاد ایران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل با بخش‌های مختلف هستیم تا نسبت به آزادسازی کارگران بازداشت شده اقدام شود.
کد خبر: ۵۷۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 03 March 2018

علی حسین حسین زاده با اشاره به بازداشت تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد ایران، اظهار کرد: از همه کارکنان و کارگران شریف این کارخانه درخواست داریم تا مطالبات خود را در چارچوب قانون دنبال کنند تا مورد سوء استفاده دشمنان واقع نشوند.

وی افزود: کارگران گروه ملی فولاد ایران قشر زحمت‌کشی هستند و حتی در دوران دفاع مقدس که اهواز زیر هجوم توپخانه‌های دشمن بود نیز کارخانه را تعطیل نکردند و به تولید می‌پرداختند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: شورای تامین و استانداری خوزستان هیچ مصوبه‌ای برای بحث دستگیری کارگران گروه ملی فولاد ایران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل با بخش‌های مختلف هستیم تا نسبت به آزادسازی کارگران بازداشت شده اقدام شود.

حسین زاده بیان کرد: استاندار خوزستان پیگیر مشکلات این کارخانه است و در این زمینه در هفته گذشته دو جلسه برای حل مشکلات آن‌ها در تهران برگزار کرده است تا به سرعت شاهد حل مشکلات باشیم و مطالبات کارگران به آن‌ها پرداخت شود.

وی گفت: در تماسی که با فرماندار اهواز داشتم، وی عنوان کرد که شورای تامین شهر اهواز هیچ مصوبه‌ای برای دستگیری این کارگران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل برای آزادسازی کارگران بازداشت شده هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری امر واگذاری کارخانه‌های تولیدی و کشت و صنعت‌ها را به بخش خصوصی، با تامل و درایت انجام دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار