انتظار افکار عمومی ، مستمری بگیران تامین اجتماعی وتمام کسانیکه برای د یافت یک وام ناچیز در صف بانکها عمر خودرا سپری کرده اند ،تمام کارمندانی که همیشه "هشتشان گرو نهشان است " ورسانه ها بعنوان چشمان همیشه بیدار و پل ارتباطی مردم با مسئولین ،خصوصا درراستای شفاف سازی و اعتماد زایی به ولی نعمتان و اثبات ادعایشان در تکذیبیه صادره ،تصویر فیش حقوقی خود رادر اختیار رسانه ها قرار دهند.
کد خبر: ۵۷۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 28 February 2018

تابناک ایلام::فلسفه وجودی دستگاههای دولتی ،غیر دولتی ،سازمانها ونهادهای حاکمیتی خدمت بی منت به مردم است . حقوق ومزایا در یافت می کنند تا در قبال آن خدمات لازم را در ابعاد مختلف به مردم ارایه نمایند. حقوقی که هم دریافت می کنند ،به هرنحو ممکن از جیب این مردم خارج می شود ،.چرا که بودجه کشور خواه متکی به نفت ،خواه مالیات وخواه عوارض به جیب مردم ختم می شود.

بارها وبارها هم این واژه به گوشمان خورده است که مردم ولی نعمت ما هستند ،ثبوت ولی نعمت بودن مردم هم با حصول شرایطی ممکن می شود  ،به این معنا که خدمتگزاری که مردم را ولی نعمت خود می داند ،خواه مدیر ارشد کشوری باشد ،خواهد مدیر میانی وخواه مدیر پایین دستی، باید در راستای جلب رضایت مردم قدم بردارد ،مردم را محرم خود بداند ،اعتماد مردم را جلب کند ،همواره خود را در معرض قضاوت ببیند . این نباشد در مقطع خاص زمانی مثل انتخابات و راهپیمایی به فکر مردم باشند وولی نعمت بودن مردم به یادشان بیافتد، اما آب ها که از آسیاب افتاد ،مصداق این ضرب المثل شوند؛"آش همان آش و کاسه همان کاسه" !

راه جلب رضایت واعتماد مردم هم از صادق بودن مدیران با مردم ،از یکی بودن حرف وعملشان ،از سوء استفاده نکردن از احساسات پاک آنها و قرار دادن خود در اتاق شیشه ای مدیریت می گذرد .یعنی اینکه مردم نامحرم نباشند ،برای مردم تشریح کنند که چه بوده اند و الان چی هستند ! مردم از دار وندارشان مطلع باشند تا راه سوء استفاده ها و سوء ظن ها هم بسته شود .در یک کلام، مردم بدانند مدیری که آنها را ولی نعمت خود خطاب می کند، در قبال کاری که برایشان انجام می دهد چقدر حقوق ومزایا دریافت می کند.

چند روز پیش در حالی  تصویر یک فیش حقوقی با حقوق ومزایای آنچنانی و مانده وام چند صد میلیونی در یکی از کانالهای معتبر استان منتشر شد که این روزها بسیاری از جوانان تحصیلکرده بیکار به هر دری می زنند تا چندرغازی وام دریافت داشته وبا آن چرخ زندگیشان را بچرخانند ،اما هربار  با قوانین سفت وسخت من درآوردی و شرایط سخت بانکها  روبرو می شوند .قوانینی که با وجود آنها هرگز فرجی برای دریافت وام حاصل نشده تا در نهایت عطایش را به لقایش بخشیده  و همچنان در آمار بالای بیکاران کشور باقی بمانند.

نکته جالبتر اینکه در فیش منتشره اسمی از دستگاه اجرایی ومدیرکل آن برده نشده اما رییس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان در تکذیبیه ای با جعلی خواندن این فیش ،انتساب آن به مدیرکل دستگاه وارقام مندرج در آن را تکذیب نموده اند . با این حال باید گفت ؛ انتشار این تکذیبیه به تشدید  شائبه ها در زمینه وضعیت حقوق ومزایای مدیرکل این دستگاه وسایر مدیریتهای تابعه آن افزوده است.

بنابراین انتظار افکار عمومی ، مستمری بگیران تامین اجتماعی وتمام کسانیکه برای در یافت یک وام ناچیز در صف بانکها عمر خودرا سپری کرده اند ،تمام کارمندانی که همیشه "هشتشان گرو نهشان است "رسانه ها بعنوان چشمان همیشه بیدار و پل ارتباطی مردم با مسئولین ،خصوصا درراستای شفاف سازی و اعتماد زایی به ولی نعمتان و اثبات ادعایشان در تکذیبیه صادره ،تصویر فیش حقوقی خود رادر اختیار رسانه ها قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار