هشتمین دوره المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با حضور 20 شهرستان برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 27 February 2018

جمال فتاحی، نایب‌رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهارکرد: این دوره از مسابقات دهم اسفندماه در شش رشته تنیس‌روی‌میز، دارت، شطرنج، بدمینتون، تیراندازی و دوومیدانی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: هیات استان سال بسیار خوب و پر از فعالیت و موفقیت را پشت سر گذاشت؛ کسب نخستین مقام قهرمانی کشور در بخش ورزشکاران تالاسمی، مقام دومی کشور در بخش ورزشکاران دیابتی و کسب 14 مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی پیوند اعضا کشور بخشی از عملکرد موفق هیات در سال 96 بوده است.

نایب‌رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان عنوان کرد: همچنین تنها هیاتی در کشور هستیم که در طول سال 95 و 96 هشت دوره المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا را برای ورزشکاران تمام بیماری‌های تحت نظر هیات برگزار کردیم. فعال بودن 20 شهرستان در استان، نشان از اهمیت هیات به ورزش بیماران خاص استان دارد.

‌وی در پایان گفت: جا دارد از تمام خیرینی که در طول سال 96 کمک‌های خود را از هیات دریغ نکردند، قدردانی کنم. باید تشکر ویژه‌ای از زحمات و حمایت‌های کیامرث حاجی‌زاده، رییس هیات داشته باشم که بدون شک وجود وی باعث برگزاری برنامه‌ها و اعزام‌های به موقع ورزشکاران به مسابقات کشوری و کسب نتایج درخشان شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار